X

Найкращий китайський позашляховик підготували до важких умов (фото)

Новый внедорожник Wey Tank 300 укомплектовали лебедкой, дополнительным багажником и люстрой на крыше. Но это еще не все

Молода китайська марка Wey, що належить Great Wall, привезла на автосалон у Пекін доопрацьовану версію свого першого рамного позашляховика – Tank 300. Цей автомобіль уже завоював визнання публіки своїм класним дизайном. Заводська модифікація “Танка” отримала набір обладнання для експедицій і поїздок по пересіченій місцевості.

Від представленого в липні цього року базового позашляховика Wey Tank 300 експедиційна версія відрізняється посиленими бамперами, круглими додатковими фарами на захисній передній дузі, лебідкою, розширеними колісними арками і позашляховими шинами. На даху пофарбованого в матовий сіро-зелений колір позашляховика встановили додаткову “люстру” і багажник для додаткового обладнання.

Інформації про технічні доопрацювання немає. Імовірно, під капотом китайського позашляховика в новому виконанні залишився той самий 2,0-літровий бензиновий турбодвигун потужністю 245 к.с. Пов’язаний агрегат із 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Також в арсеналі позашляховика незалежна передня підвіска спереду і нерозрізний міст ззаду, повний привід із блокувальною муфтою в приводі передніх коліс, понижувальна передача і блокування обох диференціалів. У їздової електроніки дев’ять режимів. Плюс до цього, в наявності “позашляховий” круїз-контроль Crawl Control.

Новий Wey Tank 300 здатний долати броди глибиною до 700 мм. Висота дорожнього просвіту становить 224 мм, кут в’їзду — 33 градуси, з’їзду – 34 градуси.

Читайте також:
Wey P8 – гибридный кроссовер Great Wall с мощностью спорткара

На відміну від базової моделі, експедиційний Tank 300 планують продавати тільки на внутрішньому ринку.