Краще і дешевше — представлено китайську Tesla Model S
Китайська Hozon Auto виводить на ринок флагманський седан електромобільного бренду Neta. Попередній продаж Neta S, першої преміальної моделі бренду стартував 6 червня 2022 року.
Раніше марка позиціонувалася в ролі виробника бюджетних автомобілів. Пропоновані нею компактні електрокросовери Neta V і Neta U в Китаї коштують від 11 000 і 17 500 доларів відповідно. Седан Neta S — це спроба зайняти своє місце в преміальному сегменті. У компанії його називають потенційним конкурентом XPeng P7, BYD Han і Tesla Model S.
Габаритна довжина китайського седана — 4980 мм, ширина — 1980 мм, висота — 1450 мм, розмір колісної бази — 2980 мм. Для порівняння XPeng P7 при більшій відстані між осями (2998 мм) досягає 4880 мм в довжину, 1896 мм в ширину і 1450 мм у висоту.
На ринку Neta S запропонують у двох електричних і одній гібридній модифікаціях. Задньоприводний електроседан укомплектований мотором потужністю 231 к. с., повноприводний — двома такими самими моторами, що видають в сумі 432 к.с. У гібрида під капотом встановлено ДВЗ, який виконує функції генератора для тягової батареї.
Запас ходу задньоприводного Neta S становитиме 715 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Такий седан доступний у трьох комплектаціях за ціною 36 395, 39 815 і 47 350 доларів відповідно. Найдорожча версія оснащена двома лідарами.
Повноприводний електричний Neta S здатен проїхати без підзарядки 650 км. На ринку він доступний у двох комплектаціях вартістю 41 430 і 50 165 доларів. Дорожча оснащена дверима-ножицями, як у XPeng P7 Wing. У 2023 році компанія обіцяє електричний Neta S із запасом ходу 520 км.
Гібрид може запропонувати 310 км на електротязі і комбінований пробіг у 1160 км. Заявлений час прискорення від 0 до 100 км/год — 6,9 секунди. Залежно від комплектації цінник коливається від 29 575 до 35 500 доларів.
Для Neta S заявлений повністю оцифрований салон із 13,3-дюймовою панеллю приладів, 17,6-дюймовим центральним дисплеєм і 12,3-дюймовою “мультимедійкою”. Плюс до цього передбачено проєкційний дисплей AR-HUD. Роботу системи забезпечує чип Qualcomm Snapdragon 8155. Також доступні два автопілоти — Neta Pilot 4.0 і Neta Pilot 3.0. Обидва базуються на платформі Huawei MDC 610.
Версії з Neta Pilot 3.0 оснащені 5 радарами міліметрового діапазону і 11 камерами. Модифікації з Neta Pilot 4.0 отримали по два LiDAR і 34 датчики, з них 12 ультразвукових. Як повідомляється, в першій половині 2023 року Neta планує впровадити “шосейний автопілот”, а в першій половині 2024 року — ексклюзивну функцію допомоги водієві Neta Pilot 4.0 City Pilot.