К своему 50-летнему юбилею британская компания Lotus подготовила экстремальное купе Exige 350 Special Edition.
Новинку складено на базі найбільш екстремальної версії моделі Exige – Sport 350. Від свого «родича» вона відрізняється низкою важливих деталей, унікальним забарвленням і розширеним пакетом опцій, які увійшли до базової комплектації. Новий Lotus Exige 350 Special Edition стане своєрідним еталоном у сфері керованості і швидкісних характеристик. Автомобіль оснастили 345-сильним V6 об’ємом 3,5 літра з механічним нагнітачем. Максимальний крутильний момент досягає 400 Нм при 4500 об/хв.
Двигун працює в парі з 6-ступінчастою ручною коробкою передач. А 4-поршневі гальмівні механізми було створено в кооперації з фахівцями AP Racing. Купе «схуд» на 26 кг порівняно з Exige Sport 350. В результаті Lotus Exige 350 Special Edition розмінює першу «сотню» лише за 3,9 секунди, а максимальна швидкість досягає 274 км/год.
У процесі доопрацювання автомобіль отримав нову передню панель кузова, аналогічну моделі Exige Cup 360, легкі спортивні крісла з вуглепластика, легкосплавні колісні диски, а також літій-іонну батарею замість традиційної. На вибір для новинки запропонують чотири ексклюзивні варіанти забарвлення з контрастними смугами.
Яскраво-червоні супорти контрастують з чорними кованими дисками. Передній спліттер, заднє антикрило, капот, дах, дзеркала заднього виду та низка інших кузовних елементів пофарбовані у чорний матовий колір. Покупці зможуть обрати для оздоблення салону шкіру або алькантару.
Новий Lotus Exige 350 Special Edition став легшим і на 77 кг швидшим за колишнє покоління Exige S. Чимало компонентів моделі успадковані від гоночних болідів британського бренду. Практично всі деталі було оптимізовано для зниження ваги. Так, наприклад, 5 кг вдалося виграти за рахунок колісних дисків, 10 кг – на літій-іонній батареї, 6 кг – на карбонових кріслах і ще 5 кг – на вентильованих гальмівних дисках.
Багато уваги було приділено питанням аеродинаміки. Горизонтальне розташування радіатора і полегшена перфорована кришка капота дали змогу поліпшити охолодження двигуна. Заднє антикрило і задній дифузор забезпечують притискну силу близько 42 кг на швидкості 160 км/год.
Фірмова програма Dynamic Performance Management (DPM), керування якою здійснюється за допомогою перемикачів на центральній консолі, має режими Sport і Race. Залежно від обраного режиму DPM змінюється чутливість електронної педалі газу, знижується ймовірність пробуксовки і усувається ефект недостатньої повертальності. DPM також керує перепускним клапаном вихлопної системи при збільшенні навантаження. Крім того, до комплектації новинки увійшли круїз-контроль, килимки і аудіосистема з підтримкою зовнішніх носіїв.
Оскільки виробництво новинки приурочене до 50-річчя компанії, тираж 350 Special Edition буде обмежений п’ятдесятьма екземплярами. Вартість 350-сильного купе оцінили в 81 900 євро. Нагадаємо, що раніше компанія презентувала ювілейні версії Evora 400 Hethel Edition і Elise 250 Special Edition.