Инновационный автомобиль станет предвестником будущих серийных моделей компании
Lexus ще у 2019 році заявив про те, що має намір повністю змінити вектор розвитку марки. Вся увага буде зосереджена на розробці та виробництві автомобілів з нульовим рівнем викидів. Число таких моделей в лінійці Лексус до 2025 року досягне 20. Вони відповідатимуть новій мові дизайну бренду і отримають передові технології, які раніше не реалізовувалися на моделях компанії.
У тому ж 2019 році виробник представив концепт LF-30 Electrified, який отримав футуристичний клиноподібний кузов і двері типу крило чайки. Зовнішність авто була далекою від реальності, тому одразу стало зрозуміло, що про конвеєр йтися не може. А тепер виробник показав другий прототип стратегії Electrified під назвою Lexus LF-Z. Новинка виконана в популярному стилі крос-купе і отримала спортивний динамічний профіль. Вигляд автомобіль має просто приголомшливий і здається майже готовим до виробництва.
Шоу-кар отримав фактурний кузов з високою лінією скління і повністю прозорим панорамним дахом, що має функцію затемнення і стильний плавник. Також варто відзначити оригінальну передню частину з вузькими стрілоподібними світлодіодними фарами, повністю закритою решіткою і широким повітрозабірником. Корма Lexus LF-Z має не менш ефектний вигляд з довгою смугою ліхтарів і високим багажником.
Салон концепту виконано в мінімалістському стилі. У ньому встановлені чотири окремих сидіння, а всі органи керування зосереджені навколо керма, виконаного у форматі штурвала. Великий дисплей охоплює цифрову приладову панель і мультимедійну систему. Також керування системами можна здійснювати через віртуальний екран з доповненою реальністю.
Побудовано концепт на новітній модульній платформі Direct4. Він отримав двомоторну силову установку, потужність якої становить 536 к.с. і 700 Нм крутильного моменту. Розгін до першої “сотні” займає всього три секунди, а максимальна швидкість обмежена позначкою 200 км/год. Запас ходу в 600 км забезпечує акумуляторна батарея ємністю 150 кВтг, розташована під підлогою.