Lexus GX550 підготували до важкого бездоріжжя
Lexus привезла на автосалон у Токіо доопрацьовану версію рамного позашляховика GX550 — GX550 Overtail. Новинку для важкого бездоріжжя створено за участю фахівців приватної компанії JAOS. Остання займається виробництвом автозапчастин та тюнінг-комплектів.
Від стандартного GX550 шоу-кар відрізняється посиленим переднім бампером із силовим елементом із АБС-пластику та трубчастими сталевими підніжками. Дно позашляховика захищене від ударів 4-мілімерним алюмінієвим листом. Під розширеними колісними арками встановлені 18,0-дюймові куті колісні диски «взуті» у 33,0-дюймові позашляхові шини. На даху з’явився експедиційний багажник. Також у списку відмінностей GX550 Overtail — перероблена підвіска та збільшений на 300 мм дорожній просвіт.
Технічно суперпозашляховий Lexus GX550 нічим не відрізняється від серійної моделі. Під капотом у Overtail той же 3,4-літровий бензиновий V6 із подвійним турбонаддувом. Потужність агрегату — 349 к.с. Максимальний крутний момент — 649 Нм. Працює мотор у зв’язці з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач та постійним повним приводом. Міжосьовий диференціал підвищеного тертя та блокування заднього диференціалу включені до списку опцій.
Як повідомляється, тюнінг-комплект для Lexus GX550, продемонстрований на Tokyo Auto Salon 2024, вже сертифікований та готується до виробництва. Скільки він коштуватиме не уточнюється.