X

Крутіше за Гелендваген: Mercedes створив електромобіль для суворого бездоріжжя

Электромобиль Mercedes EQC доказал, что даже такие машины приспособлены к тяжелому бездорожью. Кажется, G-class должен волноваться

Mercedes-Benz представив унікальну розробку, яка існує в єдиному екземплярі і є справжнім проривом в електромобільній галузі. Йдеться про екстремальний електричний кросовер, який підготувався до суворого бездоріжжя і отримав назву Mercedes EQC 4×42.

В основу прототипу ліг стандартний EQC. Розробники модифікували його підвіску, встановивши нові амортизатори та важелі підвіски. В результаті дорожній просвіт збільшився на 153 мм, досягнувши 293 мм. Він навіть на 58 мм вище, ніж у культового G-class. Крім того, модель може долати брід глибиною до 40о мм, а кути в’їзду і з’їзду становлять 31,8 і 33 градуси відповідно.

Візуальні модифікації EQC 4×42 охоплюють пластикові накладки на крила, завдяки яким ширина електрокара стала на 200 мм більшою, додатковий захист днища і 20-дюймові колісні диски, взуті у позашляхові шини. Для кращої керованості електричному кросоверу Мерседес додали два додаткових режими їзди — Offroad і Offroad Plus. Усі ці деталі роблять німецький позашляховик візуально потужним і максимально адаптують автомобіль до оффроуду.

Незважаючи на те, що кросовер Mercedes EQC адаптували до бездоріжжя, силова установка залишилася колишньою. Тобто в рух прототип приводять два електромотори, розташовані на передній і задній осях, з сумарною віддачею в 408 к. с. і 765 Нм крутильного моменту.

“Наша мета — об’єднати сучасну розкіш і екологічність з емоційною привабливістю. EQC 4×4² чудово демонструє, наскільки приємною може бути екологічна мобільність. Говорячи коротко, електрична прогресивна розкіш йде в бездоріжжя”, — заявив головний операційний директор Mercedes-Benz Маркус Шефер.

Читайте також:
Cтарый Mercedes-Benz 508D превратили в эпичный дом на колесах