Продажи новой модификации Volvo XC40 в виде подзаряжаемого гибрида на европейском рынке уже стартовали
Плагін-гібридна версія кросовера Volvo XC40 – XC40 Recharge Plug-in Hybrid T5 — вийшла на ринок рік тому. Гібрид Вольво укомплектували бензоелектричною силовою установкою, що складається з 1,5-літрового трициліндрового турбомотора потужністю 180 к.с. (265 Нм), електродвигуна (82 к. с., 160 Нм), 7-ступінчастого робота із двома зчепленнями і тягової батареї ємністю 10,7 кВтг. Сукупна віддача силової установки становить 262 к.с. і 425 Нм.
Нова, доступніша модифікація T4 технічно повністю повторює T5 за винятком віддачі бензинового мотора. Для нового підзаряджуваного гібрида турбодвигун дефорсували до 129 к.с. (-51 к. с.). Максимальний крутильний момент зменшився до 245 Нм (-20 Нм). Загальна потужність силової установки знизилася до 211 к.с. і 405 Нм. Електродвигун і батарея лишилися колишніми.
Максимальна швидкість обох плагін-гібридів, як і всіх моделей Volvo, обмежена позначкою 180 км/год. Запас ходу на електротязі також однаковий з Plug-in Hybrid T5 – 51 км за циклом WLTP. Час прискорення з місця до 100 км/год становить 7,3 секунди у Т5 і 8,5 секунди у Т4.
У Німеччині новий плагін-гібрид Volvo XC40 Recharge Plug-in Hybrid T4 коштує від 47 670 євро, що лише на 1 070 євро менше, ніж за потужнішу і динамічнішу версію Т5.