X

Китайський кросовер Neta U запропонує автопілот версії 2.5+

Второе поколение модели получило продвинутую электронику

Китайський стартап Hozon Auto вивів на ринок кросовер Neta U другого покоління. Жодних особливих зовнішніх відмінностей між автомобілями першої та другої генерацій немає. У топовій комплектації з’явилися кольорові вставки в бамперах та світлодіодна смуга між передніми фарами. У всьому іншому, включаючи техніку, все як і раніше.

Від попередника, Neta U-II успадкував один електродвигун, який, залежно від версії, видає 163 або 231 к.с. Тягова батарея, як і раніше доступна у восьми варіантах ємності: 54,3; 55,8; 56,0; 62,3; 66,2; 68,2; 70,4 та 81,6 кВтгод. Паспортний запас ходу — від 400 до 610 км у китайському вимірювальному циклі CLTC.

Головне придбання Neta U-II — новий обчислювальний чіп Qualcomm Snapdragon 8155 третього покоління. Це дозволило оснастити кросовер автопілотом версії 2.5+. Працює він на основі міліметрового радару та 12 ультразвукових радарів. Також в арсеналі електромобіля з’явилися системи допомоги при зміні смуги руху, попередження про зіткнення та автоматичне екстрене гальмування. Плюс до цього, другий Neta U вміє розпізнавати дорожні знаки й самостійно паркуватися. Як це вплинуло на вартість моделі, не поточнюється.

Читайте також:
Китайський двійник Nissan Navara пережив планове оновлення