Кросовер DS 7 Crossback отримав нову гібридну установку на 225 кінських сил
Бренд DS Automobiles розширює свій модельний ряд новим підзаряджаємим гібридом (типу «Plug-In») – зустрічайте DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225. У даній моделі з’єдналися бензиновий двигун потужністю 180 кінських сил (300 Нм), електромотор потужністю 110 кінських сил (320 нм), тягова акумуляторна батарея на 13,2 кВтг, передній привід. Новинка DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 отримує в якості стандартного оснащення підвіску DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, яка управляється за допомогою зображення від камери переднього огляду, а також багатошарові стікла спереду і ззаду – все, для виняткового комфорту і звукоізоляції під час руху.
Новий етап в електрифікації модельного ряду DS Automobiles. Слідом за повністю електричною версією DS 3 CROSSBACK E-TENSE і підзаряджаємим гібридом DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4х4 (повний привід і потужність 300 к.с.), тепер Бренд може запропонувати ще одну унікальну модель – гібрид DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225.
Новітні технології в дії!
Бренд DS Automobiles продовжує розвиток власної стратегії електрифікації – звичайно, спираючись на досвід гоночної серії Formula E починаючи з 2015 року, а також за підтримки Жана-Еріка Вернье (Jean-Éric Vergne), чинного чемпіона в складі команди DS TECHEETAH.
Раніше DS Automobiles представив і запустив виробництво першого підзаряджаємого гібрида Бренда, який відкрив нову сторінку для автомобілів нового покоління. Кросовер DS 7 Crossback E-Tense 4×4 оснащується відразу трьома двигунами: бензиновим турбомотором і двома електромоторами, що дає підсумкову потужність 300 кінських сил! Гібрид DS 7 Crossback E-Tense 4X4 став першим кросовером Бренда DS Automobiles, який запропонував потужність в 300 кінських сил, повний привід, запас ходу 58 км на електротязі, витрата палива 1,4 л на 100 км і викиди СО2 на рівні 31 г / км (всі дані згідно з правилами циклу WLTP).
Унікальна технологія, розроблена у Франції спеціально для автомобілів DS, втілилася в витонченому кросовері DS 7 Crossback E-Tense 4×4. Стильна новинка отримала бензиновий двигун серії PureTech потужністю 200 к.с., який працює разом з двома електромоторами (потужність кожного 109 к.с.), які розташовані на кожній осі кроссовера. Додайте до цього сучасну 8-ступінчасту АКПП, сумарну потужність 300 л.с., вражаючий крутний момент в 450 Нм і вишеньку на торті – систему повного приводу 4X4. Підсумковий результат обов’язково змусить битися ваше серце частіше: розгін 0-100 км/год всього за 6,6 секунди, проходження дистанції 1000 метрів з місця лише за 27 секунд – і все це при витраті палива 1,4 л на 100 км!
Сьогодні DS Automobiles представляє нову главу в історії електрифікації власних автомобілів – інноваційний кросовер DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225, створений як підзаряджаємий гібрид (типу «Plug-In») c сумарною потужністю 225 кінських сил і переднім приводом. Новинка оснащена бензиновим двигуном потужністю 180 кінських сил, який розвиває крутний момент 300 Нм і відповідає екологічним нормам Euro 6.3, а також електромотором потужністю 110 кінських сил, який вмонтований безпосередньо в 8-ступінчасту автоматичну коробку перемикання передач (АКПП).
Початок руху завжди відбувається тільки за допомогою електромотора, завдяки чому досягається нульовий рівень викидів вихлопних газів. При цьому потужності електричного мотора достатньо не тільки для старту або неквапливої їзди, але також для досягнення швидкості 135 км/год – а далі в справу вступає бензиновий двигун. Водій може вибрати один з численних режимів руху. Наприклад, в гібридному режимі система управління дозволяє гнучко управляти двома моторами і оптимізувати споживання енергії, знижуючи витрату палива і рівень вихлопних газів. А в спортивному режимі досягається максимальна віддача від двох моторів, що працюють спільно – сумарно 225 к.с. і 360 Нм.
Тягова акумуляторна батарея ємністю 13,2 кВтг розташована під підлогою, в днищі кузова, і забезпечує запас ходу на електротязі до 55 км (замір по правилам WLTP) або навіть до 72 км (замір по правилам WLTP, за умови руху на низьких швидкостях) у повністю електричному режимі руху. При цьому нормативна витрата палива складає 1,4-1,6 л на 100 км, а рівень викидів вуглекислого газу CO2 дорівнює лише 31-36 г/км (WLTP, з урахуванням періодичного включення бензинового двигуна). При постійному русі з високою швидкістю, коли переважно працює бензиновий двигун, нормативна витрата палива складає 6,1-6,5 л на 100 км.
Під час руху тяговий акумулятор може підзаряджатися за допомогою системи рекуперації, розробленої з урахуванням досвіду, отриманого в гонках Formula E. Під час вповільнень і гальмувань, гібрид DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 перетворює кінетичну енергію в електрику і віддає її для підзарядки тягового акумулятора. Збереження мінімального незнижуваного резерву тягового акумулятора дозволяє підживлювати електромотор в разі потреби: наприклад, при необхідності різкого обгону – коли потрібна вся потужність, відразу від двох моторів. Крім того, бензиновий двигун також можна використовувати для підзарядки акумулятора. Нарешті, передбачена функція «E-SAVE», яка дозволяє зберегти достатню кількість електроенергії, для подолання останніх 10-20 км шляху тільки на електротязі (наприклад, в житлових кварталах з обмеженим доступом тільки для електромобілів). Також відзначимо, що для підвищення прохідності і керованості гібрида, пропонується інтелектуальна система Advanced Traction Control.
Аналогічно іншим електрифікованим моделям DS Automobiles, гібрид DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 поставляється з двома зарядними кабелями: для щоденної звичайної зарядки або для «прискореної» зарядки з допустимою потужністю до 7,4 кВт (від зарядного пристрою типу «Wallbox», яке дозволяє зарядити акумулятор з 0% до 100% всього за 1 годину 45 хвилин). Процес зарядки акумулятора можна контролювати на 12-дюймовому дисплеї в салоні автомобіля, також доступні настройки попереднього планування зарядки і прогріву/охолодження салону.
Виключно хороший: як оснащенням, так і комплектацією
Уже в якості стандартної комплектації, новинка DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 отримує інноваційну підвіску DS ACTIVE SCAN SUSPENSION. В даному випадку, ряд сенсорів – камера у верхній частині лобового скла, чотири датчика положення кузова, три акселерометра – спільно аналізують тип дороги і умови руху (швидкість їзди, кут повороту рульового колеса, процес гальмування). Комп’ютеризована система управління отримує дану інформацію, практично миттєво її обробляє, і віддає незалежні команди на амортизатор кожного окремого колеса. В результаті дана система дозволяє зробити підвіску жорсткішою або м’якою, ідеально підлаштовуючи робочі характеристики під тип дорожнього покриття.
На відчуття комфорту також впливає загальна звукоізоляція. Завдяки безшумній силовій установці і полегшеній конструкції шасі моделі DS 7 CROSSBACK, новинка-гібрид отримує додаткові переваги у вигляді багатошарових стікол спереду і ззаду. У підсумку це рішення дозволяє ще більше відсікти зовнішній шум і зробити поїздку більш комфортною.
Також слід зазначити широкий асортимент інноваційних систем, покликаних підвищити рівень комфорту і безпеки руху: DS CONNECTED PILOT (напівавтономний рух другого рівня), DS DRIVER ATTENTION MONITORING (моніторинг уваги водія), DS NIGHT VISION (система нічного бачення), DS PARK PILOT (допомога при парковці), DS ACTIVE LED VISION (адаптивні світлодіодні фари), тд.
Новий підзаряджаємий гібрид DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 ідеально поєднує передову техніку, високу потужність, скромний витрата палива, відмінні екологічні показники, вишукане оздоблення, передове оснащення. У свою чергу, в Україні Бренд DS Automobiles в 2021 році презентує повнопривідний гібрид DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4Х4, який поєднує в собі високі технології, вишуканий дизайн і потужність 300 кінських сил.