Китайці вирішили перемогти американців на їхньому ж полі за допомогою дивного пікапа
Kandi Technologies — китайська марка, яка почала підкорювати ринок США влітку 2020 року. Тоді виробник представив покупцям одразу дві моделі — електричні хетчбеки K23 і K27. Через кілька місяців Kandi потрапила в перший гучний скандал. Її викрили в махінаціях зі звітністю і фіктивних продажах. Другим нюансом стала якість автомобілів, що випускаються, при цьому вони оцінили їх дуже нескромно.
Зараз же марка заявила про готовність вивести на американський ринок чергову новинку — електричний пікап K32. Автомобіль не має доступу до доріг загального користування, оскільки сертифікований як UTV або сільгосптехніка.
Габарити “господарської” вантажівки: 5436 мм в довжину, 1869 мм в ширину і 2083 мм у висоту. Розмір колісної бази — 3099 мм. Споряджена маса — 1855 кг, а от вантажопідйомність і зовсім не радує — лише 575 кг.
Те саме можна сказати і про силову установку. За заявою виробника, в рух Kandi K32 призводить мотор потужністю 29 к.с. Водночас не зовсім зрозуміло, про що саме йдеться: про силову установку загалом або про один електромотор. До речі, кількість останніх теж не вказано. Максимальна швидкість пікапа — 105 км/год. Залежно від версії змінюється і ємність батареї. У версії Standard Range — 20,7 кВтг, в Long Range — 50 кВтг. Запас ходу — 96 і 241 км відповідно.
Незважаючи на відверто погані матеріали і якість складання, відсутність допуску до доріг загального користування і слабенький мотор, китайці оцінили пікап K32 в 27 700 і 34 500 доларів. Не вражає і список стандартного обладнання. За таку чималу суму марка обіцяє систему мультимедіа з 10-дюймовим дисплеєм, дві подушки безпеки, ABS і камеру заднього виду. Для порівняння, електричний пікап Ford F-150 Lightning коштує на американському ринку від 39 970 доларів, а це зовсім інший рівень якості та оснащення. До того ж пікап Форд допущений до експлуатації на дорогах.