Китайський виробник вантажівок випустив електрокросовер за 10 тисяч доларів
Китайський конгломерат Dayun Group, що випускає важкі і легкі вантажівки, мотоцикли і двигуни, вивів на ринок компактний електричний кросовер Dayun Yuehu. Один із головних плюсів новинки — скромний цінник, що стартує від 10 тисяч доларів США. У топовій комплектації кросовер обійдеться 11 300 доларів.
Назва моделі перекладається як “щасливий тигр”, але жодних “тигрових” рис у вигляді автомобіля не спостерігається. Він має доволі стильно і навіть мило. До “агресивних” рис можна віднести хіба що вузьку світлодіодну оптику. Лінії боковин дуже м’які і плавні, на задній кромці даху невеликий чорний спойлер, візуально об’єднаний зі склінням багажних дверей і оптикою.
На місці решітки радіатора традиційна для електромобілів закрита панель. На “носі” — назва марки “DAYUN”, під ним — зарядний порт. Такий же напис є на дверях багажного відділення. Знизу вона увиразнена зігнутою червоною смугою світлодіодів, що з’єднує задні ліхтарі. Колісні диски — 15 або 16 дюймів залежно від комплектації, а їх у Dayun Yuehu три.
Габаритна довжина електромобіля — 3695 мм, ширина — 1685 мм, висота — 1598 мм. Розмір колісної бази — 2410 мм.
Мінімалістично оформлений салон укомплектований 7-дюймовим РК-екраном і 8-дюймовим центральним дисплеєм. Також заявлена “інтелектуальна автомобільна система Dayun”, яка охоплює дистанційне відмикання дверей, запуск двигуна і Bluetooth. Також кросовер оснащений автоматичним круїз-контролем, системами допомоги під час руху заднім ходом, підйому вгору і контролю тиску в шинах.
Dayun Yuehu укомплектований одним електродвигуном (48 к.с. і 105 Нм) і літій-іонним акумуляторним блоком ємністю 30,66 кВтг. Паспортний запас ходу — 300 км у вимірювальному циклі NEDC. Максимальна швидкість — 100 км/год. Енергоспоживання — 10,7 кВтг на 100 км шляху. Від мережі потужністю 120В батарея поповнюється за 8 годин. При підключенні до швидкісного терміналу для зарядки від 20 до 80% ємності досить 50 хвилин.