Доработанному Beijing BJ80 достался 280-сильный V6. Теперь китайский внедорожник стал еще ближе к Mercedes-Benz G-class
Клон Гелендвагена в концерні BAIC створили майже десять років тому. Спочатку новинку розробляли як армійський автомобіль. Випуск цивільної версії розпочався у 2016 році. Тоді позашляховик мав стати масовою альтернативою варіанту від Mercedes. Сталося все з точністю навпаки — світ побачило менше за чотири тисячі автомобілів. Щодо дизельного варіанту, то він так і не пішов у серію. Beijing BJ80 комплектували бензиновою 2.3-літровою турбочетвіркою потужністю 250 к.с. у пару йому йшов шестиступінчастий “автомат”.
Але тепер виробник вирішив додати своєму дітищу престижу, випустивши нову топову версію з 3.0-літровим мотором V6, що видає 280 к.с. і 420 Нм крутильного моменту. За чутками, “китайський” мотор — це спрощена версія “фордівського” Ecoboost, який в оригінальній версії оснащений двома турбокомпресорами і видає 350-400 к.с. залежно від модифікації.
У Beijing BJ80 агрегат працює у парі з 8-ступінчастим “автоматом” і новою “роздаткою” з понижувальною передачею – 2.72:1 проти 2.48:1 у колишньої версії. Привід — повний із блокуванням заднього диференціала. Шасі колишнє: спереду — незалежна підвіска з поздовжніми торсіонами, а ззаду — нерозрізний міст з пружинами. Дорожній просвіт занижений на 20 мм.
Також новий топовий Beijing BJ80 отримав 10.25-дюймову цифрову “приборку” з двома режимами відображення, новий центральний тунель із нефіксованим джойстиком коробки перемикання передач, 20-дюймові колісні диски і новий склоочисник із водійської сторони з паралелограмним механізмом, що забезпечує велику площу очищення скла.
На китайському ринку нова топова версія з’явиться до кінця літа. Цінник поки що не озвучено. Очевидно, що він буде вищий, ніж у чотирициліндрових машин, за які просять від $42 до $56 тисяч, але в будь-якому разі менше, ніж у Гелендвагена, який в Китаї коштує від $230 тисяч.