Китайський «двійник» Mini Cooper SE виявився втричі дешевшим за оригінал
Нова китайська марка Yiwei, що належить JAC Motors, вивела на ринок свою першу модель — електричний хетчбек Yiwei 3. На рідному ринку бренду він зможе скласти конкуренцію малолітражці Wuling Bingo від SAIC-GM-Wuling.
Хетчбеки схожі зовні й габаритами. Обидва виконані в стилі ретро, але Yiwei 3 виглядає трохи іграшковим, зокрема, через круглі фари з «віями». Як кажуть у компанії, лампа фари містить 137 світлодіодних намистин, які й створюють ефект вій.
Габаритна довжина автомобіля — 4025 мм, ширина — 1770 мм, висота — 1560 мм. Розмір колісної бази — 2620 мм. Для порівняння, габарити Wuling Bingo — 3950х1708х1580 мм при відстані між осями 2560 мм.
У салоні — 6,2-дюймова панель приладів та центральний дисплей діагоналлю 12,8 або 15,6 дюйма в залежності від комплектації. Також у стандартному оснащенні заявлено бездротову зарядку для смартфону, камери кругового огляду та навіть «автопілот» другого рівня автономності з 18 функціями. У топовій версії цей список доповнений адаптивним круїз-контролем та переднім радаром.
Базовий Yiwei 3 укомплектований електродвигуном потужністю 95 к.с. та батареєю на 41 кВт•год. Запас ходу — 405 км у китайському вимірювальному циклі CLTC. Коштує такий хетчбек від 12 600 доларів США.
Топова версія використовує двигун на 136 к.с. та батарею на 51,5 кВт•год, що забезпечує 505 км без підзарядки. За такий набір просять 17 900 доларів.
Обидві версії передньопривідні. Акумуляторний блок літій-залізо-фосфатний з тепловою та електричною ізоляцією, а також із термоелектричною розв’язкою. Як стверджується, завдяки цим технологіям автомобіль ніколи не спалахне мимовільно. Пізніше обіцяна версія, здатна здолати до 600 км без підзарядки.
У Китаї прийом замовлень на JAC Yiwei 3 вже стартував. Інформації про появу хетчбека на інших ринках немає. Якби він дістався Європи, то теоретично завдяки низькій вартості міг би перетягнути частину клієнтів Mini Cooper SE. Хоча завжди залишається питання престижу та якості.