Спортивный, элегантный и стильный – в феврале 2017 года на мировые рынки выходит BMW 5 серии Седан седьмого поколения. Основные изменения: еще более высокая динамика, максимальное количество систем помощи водителю, высочайшая сетевая интеграция и новая инновационная система управления. Таким образом, новый BMW 5 серии Седан идеально экипирован для того, чтобы продолжить уникальный успех своего предшественника.
Всього BMW 5 серії перших шести поколінь було продано більше 7,6 мільйонів екземплярів. «Сьоме покоління BMW 5 серії вказує шлях у майбутнє, як ми його собі визначили у нашій стратегії NUMBER ONE> NEXT. Технологічне лідерство, високоемоційні продукти та цифрова техніка – наші головні чинники успіху. Розширюючи асортимент у великих класах, ми відповідаємо на побажання багатьох клієнтів. Я впевнений, що новий BMW 5 серії не тільки служить прикладом в плані технологій, а й захоплює своєю емоційністю. Він був і залишається седаном бізнес-класу у чистому вигляді», – зазначив Харальд Крюгер, голова правління BMW AG.
Максимальне задоволення від кермування та найкраща аеродинаміка.
Послідовне використання раціональної полегшеної конструкції BMW EfficientLightweight з більш широким застосуванням алюмінію та високоміцних сталей дозволило на 100 кілограмів знизити масу автомобіля у порівнянні з попередньою моделлю. Нова конструкція ходової частини, низький центр ваги автомобіля, типова для BMW збалансована по осях і виключно жорсткий на обертання полегшений кузов дозволяють з’єднати максимальну динаміку із звичним для BMW 5 серії комфортом для подорожей. Різні опції ходової частини, такі як інтегральне активне рульове управління, яке тепер може комбінуватися з інтелектуальною системою повного приводу xDrive, доповнюють загальну підкреслено динамічну концепцію автомобіля, завдяки якій BMW 5 серії Седан знову виходить на лідируючі позиції у своєму класі. При коефіцієнті аеродинамічного опору Cw = 0,22 новий 4,935-метровий BMW 5 серії Седан має кращий показник у класі.
Наступний крок до автоматизованого руху.
Завдяки великій кількості систем допомоги водієві новий BMW 5 серії пропонує максимальну підтримку – не тільки у критичних ситуаціях, але й в умовах руху, які не потребують особливої напруги, як наприклад у заторі та у повільно «повзучому» потоці транспорту або на монотонних ділянках автомагістралі. Для цього автомобіль серійно оснащений стереоскопічною відеокамерою, яка спільно з опціональними радарними та ультразвуковими датчиками контролює зону поблизу автомобіля. Новинкою в BMW 5 серії крім асистента аварійного рульового управління та системи попередження про наявність транспорту, що рухається у поперечному напрямку, є асистент перестроювання та асистент утримання на смузі з активним захистом від бічних зіткнень. Останній спостерігає за смугами руху та транспортом, що рухається поблизу автомобіля та активно підтримує водія при загрозі зіткнення коригуючи ситуацію втручанням у рульове керування.
Інтуїтивне управління та всеосяжний комфорт.
Для ще більш простого та зручного управління новий BMW 5 серії оснащений системою iDrive наступного покоління. У топовій комплектаціі функції навігації, телефону, інформаційно-розважальні функції та функції автомобіля відображаються на 10,25-дюймовому кольоровому дисплеї з високою роздільною здатністю. Управління в залежності від уподобань водія здійснюється за допомогою контролера iDrive, голосових команд, жестів або дотику до екранних кнопок дисплею. Ці великі зони управління на екрані, виконані у вигляді «плиток», які можна розташовувати у будь-якому порядку на свій розсуд. У «плитках» вказується постійно актуалізований зміст вкладених меню. Багатобарвний проекційний дисплей BMW останнього покоління має збільшену на 70 відсотків, у порівнянні з попереднім виконанням, проекційну поверхню. На нього виводяться дорожні знаки, списки телефонних контактів, назва радіостанції, назва музичного треку, вказівки навігаційної системи або попередження систем допомоги водієві.
Прогрес в області мережевої взаємодії між водієм, автомобілем та навколишнім світом.
Новий BMW 5 серії вражає своїми можливостями в області мережевої інтеграції: широкий асортимент BMW ConnectedDrive доповнений новими сервісами, які забезпечують підвищений комфорт та економію часу для бізнесменів. Це, зокрема, новий сервіс ParkNow для онлайн-резервування та оплати паркувальних місць, інтелектуальна служба для пошуку паркувальних місць On-Street Parking Information, що пропонується в якості опції асистент паркування, який фіксує вільні паркувальні місця та автоматично паркує автомобіль. Завдяки функції Microsoft Exchange користувачі Microsoft Office 365 вперше можуть синхронізувати і обробляти у автомобілі повідомлення електронної пошти, записи у календарі та контактні дані. Використовуючи опціональний сервіс Remote Parking, можна за допомогою автомобільного ключа дистанційно керувати процесом парковки, щоб поставити BMW 5 Седан на дуже вузьке місце для паркування. Крім того, була додатково оптимізована інтеграція смартфона в автомобіль – починаючи від сервісу Apple CarPlay, який вперше в автомобільній галузі має повністю бездротову інтеграцію, до пристрою індуктивної зарядки телефону та точки доступу WLAN, що об’єднує до десяти мобільних пристроїв.
Персоналізована інформація через BMW Connected Onboard.
З липня 2016 року BMW Connected, ваш персональний цифровий асистент мобільності від BMW, доступний також в Європі. Наступний етап розробки з додатковими сервісами вводиться разом з новим BMW 5 серії. З BMW Connected Onboard водій отримує огляд інформації щодо своєї мобільності. Прямо зі смартфона в автомобіль передається і відображається на персоналізованому екрані така важлива інформація, як наступний пункт призначення та орієнтовний час прибуття. Сервіс віддаленого огляду Remote 3D View дозволяє водієві у дорозі вивести на смартфон тривимірне відображення ситуації навколо свого автомобіля – таким чином автомобіль завжди буде у нього перед очима.
BMW 530i і BMW 540i: нові бензинові варіанти.
Усі двигуни належать до нової модульної лінійки двигунів BMW EfficientDynamics. Завдяки технології BMW TwinPower Turbo ці силові агрегати поєднують видатну потужність зі зразковою економічністю. До моменту виведення на ринок пропонуються два дизельних та два бензинових модельних варіанти, за вибором із заднім приводом або з інтелектуальною системою повного приводу BMW xDrive.
BMW 520d і BMW 530d: нові дизельні варіанти.
BMW 520d, оснащений чотирициліндровим дизельним двигуном, пропонує потужність 140 кВт / 190 к.с. та максимальний обертовий момент 400 Нм. Витрата палива та викиди CO2 становлять 4,1 л / 100 км * і 108 г / км при комплектації механічною коробкою передач та 4,0 л / 100 км * і 107 г / км при комплектації 8-ступінчастою АКПП Steptronic. Седан розганяється з місця до 100 км / год за 7,6 секунди (Steptronic). Максимальна швидкість 237 км / ч.
Чемпіон за низькими викидами CO2, плагін-гібрид та восемициліндровий спортсмен.
Вже незабаром після старту на ринку нового BMW 5 серії Седан компанія BMW доповнить асортимент ще трьома модельними варіантами. У BMW 520d EfficientDynamics Edition з 8-ступінчастою коробкою передач Steptronic чотирициліндровий дизель потужністю 140 кВт / 190 к.с. пропонує свою саму економічну форму і забезпечує седану найнижчий викид CO2 в своєму класі – всього 102 г / км (відповідає середньому витраті палива 3,9 л / 100 км) *.
Також в березні 2017 року стартує продаж BMW 5 серії Седан з плагін гібридним приводом – BMW 530e iPerformance. Комбінація електроприводу BMW eDrive та чотирициліндрового бензинового двигуна дозволяє реалізувати екстремально низький викид CO2 всього 46 г / км (2,0 л / 100 км) *. Сумарна потужність системи приводу становить 185 кВт / 252 к.с.
Топ-позицію самої спортивної моделі у лінійці нового BMW 5 серії з березня 2017 року займе BMW M550i xDrive, восьмициліндровий V-подібний двигун який розвиває 340 кВт / 462 к.с. потужності та 650 Нм крутного моменту і вражає не тільки своєю високим потенціалом потужності, але й економічністю (витрата палива в змішаному циклі 8,9 л / 100 км, викид CO2 204 г / км *). На розгін з місця до 100 км / год BMW M550i xDrive витрачає 4,0 секунди.
* Дані по витраті палива є попередніми та були визначені відповідно до їздового циклу ЄС, а також залежать від обраного розміру шин.