X

Як створювали Renault Captur

В наше стремительное время, когда автомобили обновляются все быстрее, мы зачастую не успеваем в полной мере оценить старания дизайнеров. На примере кроссовера Renault Captur попробуем разобраться, как трансформировался его облик в процессе перехода от концепта в серию.

Дизайнери Renault намагаються постійно радувати шанувальників яскравими і екстравагантними моделями. У 2011 році на автошоу в Женеві головним шоу-стопером стенда французького бренду став концептуальний кросовер Captur.

Попит і пропозиція

У компанії Renault не могли обійти увагою збільшений попит на кросовери і активно долучилися до розробки нової моделі. Передусім необхідно визначитися із загальною концепцією моделі і знайти характерні дизайнерські штрихи, які можна було втілити в серійній моделі. Стилістично концепт Captur продовжив ідеї купе DeZir, але в іншому в основу було поставлено функціональність і практичність.

Автомобіль вийшов компактним (Д/Ш/В– 4,2/1,95/1,6 м), але за рахунок великої колісної бази (2,6 м) отримав просторий салон. Забігаючи наперед варто відзначити, що серійний Captur, який з’явився кількома роками потому, майже не змінився в розмірах (Д/Ш/В– 4,1/1,8/1,6 м), а за місткістю відповідає найвимогливішим запитам.

Як і личить кросоверу, концепт має хорошу геометричну прохіднісь, зокрема кліренс величиною 261 мм. У серійного Captur максимальний дорожній просвіт досягає значної величини – 200 мм.

Ідеї – у серію

Серійну версію кросовера, що отримав вже знайоме ім’я Captur, об’єднує не тільки ім’я. Зверніть увагу на рішення передньої частини кузова, в якій реалізовано ідею Лоренса Ван ден Акера c новим обличчям бренду – великим логотипом компанії на чорному тлі. Від концепту серійний Captur також успадкував характерну форму виштамповки на бічних панелях і м’язисті форми крил.

Важливим елементом дизайну концепту були величезні 22-дюймові колеса з оригінальним малюнком, а шини для концепту розробили в компанії Michelin. Для серійної моделі Captur підготували на вибір більш практичні легкосплавні 16- і 17-дюймові диски. Причому, малюнок 17-дюймових коліс перегукується з використаним на концепті.

Зробити знімний дах, як у концепту, на серійній машині було б дорого і складно. Тому дизайнери застосували добре перевірений прийом – використовували контрастний колірний перехід. Це дало змогу візуально відокремити дах від кузова.

На будь-який смак і колір

Інтер’єр концепту вражає своєю легкістю і прозорістю. Анатомічні крісла мають карбонові каркаси, пронизані яскравими трубками з прозорого помаранчевого полімеру. Ними ж оброблені бічні панелі і багажний відсік. З прозорого помаранчевого полімерного матеріалу виготовлена приладова панель, центральна консоль і карти дверцят. Для оздоблення салону, внутрішніх і зовнішніх панелей кузова широко використовується полірований алюміній.

Ідея контрастного кольору салону в серійному Captur реалізована завдяки різноманіттю колірних комбінацій декоративних елементів, асортименту фактур і матеріалів, а також колекції знімних оббивок сидінь. Цікаво, що останні можна прати в звичайній пральній машині.

Фото Renault