
До скорої зими: нова Toyota Camry отримала повний привід
Toyota Camry нинішнього покоління тепер має не тільки передньопривідну версію, а й модифікацію з усіма тяговими колесами. Однак не поспішайте радіти, оскільки є кілька “але” – по-перше, така машина буде доступна лише для одного ринку, а по-друге – сама система далека від класичного розуміння AWD.
Повний привід Камрі 2019 являє собою не традиційну систему з роздавальною коробкою і карданним валом, а електромотор, який розташований на задній осі. Його завдання – допомагати основному 2,5-літровому атмосфернику на важких ділянках дороги, наприклад – рушати на слизькій поверхні в гористих місцевостях. Звідси є і певне обмеження: електродвижок працює лише під час старту і на швидкості до 10 км/год (після подальшого розгону двигун відключається автоматично).
Потужність такого мотора становить лише 7,2 сили (55 Нм), а сумарна потужність силової установки дорівнює 218 к.с. Називається особлива технологія e-Four.
Звісно, без батареї тут було не обійтися, і у повнопривідної Камрі вона є – нікель-кадмієвий акумулятор ємністю 6,5 Агод. Чому ж не “горезвісна” літій-іонна? Річ у тому, що нова версія автомобіля адресована холодним регіонам (у компанії так і характеризують нову версію – популярний седан для засніжених районів), тому інженерам потрібно було взяти за основу більш морозостійкі матеріали (а літій-іон, як відомо, слабенький для протистояння низьким температурам).
Встановлення батареї дещо зменшило об’єм багажника (вона розміщена якраз за заднім диваном) – в цьому разі він становить не 524 л, а 480 літрів. Зате зріс кліренс – з 145 до цілих 155 мм.
Доступна повнопривідна Toyota Camry буде тільки для Японії, продаж розпочнеться 16 грудня. Хоча в майбутньому не виключено, що все ж такою модифікацією порадують і європейців, і американців – на цих ринках різні гібриди мають великий попит.
До речі, одночасно з системою AWD Камрі для японського ринку отримала модернізований інформаційно-розважальний комплекс з 8-дюймовим екраном (зокрема, розширено функціонал роботи з гаджетами) і систему запобігання зіткненню під час руху заднім ходом.