Jeep Wrangler зі зменшеною решіткою радіатора та оцифрованим салоном дебютував у Нью-Йорку
На міжнародному автосалоні у Нью-Йорку представили оновлений позашляховик Jeep Wrangler. Моделі підкоригували зовнішність та покращили їздові характеристики.
Wrangler зменшили культову решітку радіатора із сімома вертикальними ламелями. Вона стала тоншою, і це дало можливість встановити на звільненому місці лебідку Warn. При цьому виробник зазначив, що такий крок не вплинув на охолодження двигуна. Навпаки, потоки повітря тепер працюватимуть ефективніше.
Також відмовилися від традиційної антени, замінивши її на «невидиму» – вбудовану у лобове скло. У стандартну комплектацію тепер входить м’який верх преміум-класу. При цьому Wrangler High Altitude у базі отримує стильний верх Sky One-Touch. Ще для рестайлінгового позашляховика запропоновано 10 нових дизайнів колісних дисків, розмір яких варіюється від 17 до 20 дюймів, а шини від 32 до 35 дюймів.
У оснащення салону Wrangler включили мультимедійну систему Uconnect 4 із сенсорним 12,3-дюймовим екраном та підтримкою бездротових Android Auto та Apple CarPlay. Ще додано безліч нових систем допомоги водію та асистентів безпеки. Rubicon X отримав передні сидіння з електроприводом, аудіосистему Alpine з дев’ятьма динаміками, вбудовані камери, сталеві бампери, штатну роздавальну коробку Rock-Trac та 35-дюймові шини.
Силові агрегати для Jeep Wrangler 2024 залишилися колишніми. Базовим є 2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 270 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Також буде запропоновано версію з 3,6-літровим Pentastar V6 з віддачею 285 к.с. та 352 Нм. Rubicon 392 зі своїм 6,4-літровим двигуном V8 потужністю 470 л. (638 Нм) також залишається у сімействі.