Новое поколение Hyundai i30 готовится к мировому дебюту на автошоу в Париже, а подогреть интерес к новинке призваны первые официальные иллюстрации модели.
«Цей автомобіль для всіх – під час розробки дизайну нового покоління Hyundai i30 ми орієнтувалися не на конкретного покупця, а сфокусували свої зусилля на широкому спектрі різних людей. Зовнішність новинки є еволюцією дизайнерської мови компанії Hyundai з природними струмуючими лініями, витонченими поверхнями і скульптурними формами, що дають змогу створити щось поза часом. З новим поколінням i30, ми представляємо нашу нову розробку – каскадне облицювання радіатора», – коментує Пітер Шрайєр, президент і головний дизайнер HMC.
Нове покоління Hyundai i30 було повністю розроблено і створено в європейському підрозділі компанії в Рюссельсхаймі. Автомобіль пройшов тести на європейських дорогах, а його налаштування максимально відповідають уподобанням жителів Старого Світу. Під час створення новинки було використано весь багаторічний досвід, накопичений фахівцями компанії.
Новинка отримала нове оригінальне облицювання радіатора, стильні фари зі світлодіодними ДХО, а також витончені задні ліхтарі. Для підвищення комфорту для водія і пасажирів новий i30 отримав збільшену колісну базу. Крім того, важливо відзначити, що автомобіль стане основою для створення цілої плеяди нових моделей, зокрема сімейства «заряджених» версій від нового підрозділу N Performance.
Нагадаємо, що попереднє покоління Hyundai i30 було презентовано в 2012 році, а восени минулого року на автошоу у Франкурті було показано прообраз «гарячого» хетчбека i30 N Performance.
Оскільки смаки та інтереси людей, постійно змінюються з розвитком технологій, індивідуальними особливостями і свободою вибору, компанія Hyundai також рухається шляхом еволюційного розвитку, щоб повною мірою відповідати сучасним запитам покупців. Hyundai i30 нової генерації відповідає найвибагливішим смакам, оснащений ефективними і високотехнологічними силовими агрегатами, досконалими системами безпеки та комунікаційними функціями. Все це дає змогу задовольнити потреби шанувальників марки в Європі і в усьому світі.