На Паризькому автосалоні дебютує Hyundai i30 нового покоління
Третя генерація Hyundai i30 дебютує наприкінці вересня на автосалоні у французькій столиці. Покупцям буде запропоновано 3- і 5-дверний хетчбеки, а також «заряджену» версія i30 N від підрозділу N Performance. Головною візуальною відмінністю моделі від попередників стане еволюція фірмової стилістики і оригінальне «каскадне» облицювання радіатора.
Нове покоління Hyundai i30 розроблено в європейському R&D центрі компанії, розташованому в Рюссельсхаймі. Традиційно новинка орієнтована на покупців зі Старого Світу, тому її налаштування максимально відповідають уподобанням європейців. Доведення новинки здійснювалося на знаменитій «Північній петлі» траси Нюрбургрінг.
Автомобіль має в своєму арсеналі стильні фари зі світлодіодними ходовими вогнями, а також стильні світлодіодні задні ліхтарі. Особливу увагу приділено забезпеченню комфорту і безпеки. За своїми габаритними розмірами (Д/Ш/В – 4340/1795/1455 мм) новинка додала 40 мм в довжину, а також стала ширшою на 15 мм і нижчою на 10 мм. Усупереч чуткам, величина колісної бази 5-дверного хетчбека залишилася без змін (2650 мм).
Відповідно до сучасних трендів новий Hyundai i30 отримає компактні бензинові та дизельні мотори невеликого об’єму. Так, лінійка бензинових моторів має три силових агрегати. Покупці зможуть обирати між 1,4-літровою 140-сильною «четвіркою» сімейства T-GDI, 1,0-літровим трициліндровим мотором T-GDI потужністю 120 «конячок», а також 1,4-літровим 4-циліндровим двигуном MPI потужністю 100 сил.
Чотирициліндровий турбодизель об’ємом 1,6 літра буде представлений у трьох варіантах потужності: 95, 110 і 133 кінських сили. Залежно від типу і потужності двигуна в парі з цими моторами працюватимуть 6-ступінчаста механічна коробка передач або 7-ступінчаста роботизована КП із двома зчепленнями (7DCT).
Для новинки пропонується широкий асортимент електронних систем безпеки, включаючи систему автономного екстреного гальмування (AEB) із функцією запобігання фронтальному зіткненню, адаптивний круїз-контроль (SCC), систему контролю за сліпими зонами (BSD), систему допомоги при виїзді з парковки Rear Cross Traffic Alert, систему підтримки смуги Lane Keeping Assist System тощо.