Новый флагманский седан оценили в 28 000 долларов
У Південній Кореї стартували продажі флагманського седана Hyundai Grandeur нового, сьомого покоління. Як заявили в компанії, ще до «фізичного» старту продажів інтерес до новинки виявили понад 100 тисяч клієнтів.
Зі зміною поколінь Grandeur придбав ще більше ретро-деталей. Зокрема, витягнуті окремі віконця у задніх стійках, що відсилають до першого покоління моделі, яке вийшло на ринок у 1986 році. Нагадаємо, що «перший» Hyundai Grandeur був ліцензійною копією Mitsubishi Debonair.
Також у сьомому поколінні седан втратив суцільну діодну смужку ходових вогнів на «носі» та вертикальні блоки фар. У той же час на кормі з’явилася єдина лінія задніх ліхтарів. Двері тепер — безрамкові з висувними ручками. Колісні диски доступні діаметром 18, 19 та 20 дюймів.
За рахунок збільшеного заднього звису габаритна довжина седана збільшилася на 45 мм до 5035 мм. У ширину Grandeur додав 5 мм й тепер досягає 1880 мм. Висота та колісна база автомобіля зменшилися на 10 мм — 1460 та 2895 мм відповідно. Об’єм багажного відділення — 480 літрів (-25 л) у звичайної версії та 320 літрів (-40 л) у газової.
На передній панелі два об’єднані в один блок 12,3-дисплеї (панель приборів та мультимедійна система). Дисплей такої самої діагоналі встановлений й на місці центральної консолі. На нього виведено керування різними функціями автомобіля, включно з клімат-контролем. Односпицеве кермо нагадує все той же «перший» Grandeur. Перемикання коробки передач винесено на підрульовий важіль.
Базовий двигун — старий чотирициліндровий «атмосферник» 2.5 GDI потужністю 198 к.с. Також запропоновано V6 3.5 GDI потужністю 300 к.с. Ним замінили колишній 290-сильний V6 3.3 GDI. У пропанової версії LPG віддача нової «шістки» складає 240 к.с., на 5 к.с. більше, ніж у колишнього працюючого на газі V6 3.0 LPi. Плюс до цього, як і раніше, запропонована гібридна версія, але вже з новою силовою установкою на базі «турбочетвірки» 1.6 T-GDI. Віддача агрегату — 230 к.с. Попередній гібрид комплектувався 200-сильною силовою установкою на базі «атмосферника» 2.4 MPI.
Усі версії за винятком «гібрида» укомплектовані автоматичною коробкою передач на вісім щаблів. У гібридного Grandeur вона шестиступінчаста. Усі модифікації — передньопривідні, але з мотором V6 3.5 GDI седан доступний з повним приводом (з муфтою на задній осі). У попередника такої опції не було.
У Південній Кореї цінник Hyundai Grandeur стартує від 28 000 доларів.