Honda WR-V не пройшов перевірку на безпеку

Бюджетный кроссовер получил одну звезду из пяти возможных

Некомерційна організація Latin NCAP, яка проводить оцінки нових транспортних засобів для Латинської Америки та Карибського басейну, опублікувала результати нової серії краш-тестів. Цього разу перевірці на безпеку піддали два популярних на американському ринку бюджетних кросовери — Honda WR-V та Volkswagen Nivus. Обидва випускають у Бразилії.

Протокол Latin NCAP передбачає три види тестів:

  • фронтальний удар на швидкості 64 км/год із перекриттям 40%;
  • бічний удар візком, що імітує інший легковий автомобіль (швидкість — 50 км/год, ширина модуля, що деформується, — 1500 мм);
  • бічний удар об стовп на швидкості 29 км/год.

У всіх цих випробуваннях оцінки Honda WR-V виявилися напрочуд низькими. Захист дорослих пасажирів кросовер здатний забезпечити на 41,03%, пасажирів-дітей віком до 10 років — на 40,66%, пішоходів — на 58,82%. Загальна оцінка — одна зірка із п’яти можливих. Експерти відзначили відсутність бічних подушок безпеки та нездатність ременів безпеки надійно зафіксувати пасажирів.

Другий учасник тестів — Volkswagen Nivus — заробив максимальні п’ять зірок. Безпеку дорослих автомобіль забезпечує на 92,7%, пасажирів дітей — на 91,57%. Щодо пішоходів, то для них німецький кросовер бразильського виробництва несе небезпеку в одному випадку з двох (48,74%). Цілком ймовірно, цей недолік компенсували шість подушок безпеки, передбачені вже в базовій версії Nivus.

Читайте також:
Електричний фастбек Polestar 2 побував на «лосиному тесті»