X

Honda Civic Type R встановила рекорд на Нюрбургринзі

На знаменитой трассе Нюрбургринг новый Honda Civic Type R установил рекорд для переднеприводных легковых автомобилей.

Після світового дебюту на автосалоні в Женеві в березні нинішнього року, «заряджений» хетчбек Honda Civic Type R встановив новий швидкісний рекорд для автомобілів із переднім приводом на «Північній петлі» Нюрбургрингу. 3 квітня новинка Civic Type R показала рекордний час 7 хвилин 43,08 секунди.

Рекордний час було встановлено у заключній сесії заїздів тестової машини на сухому треку з оптимальною температурою покриття для найкращого зчеплення шин з дорогою і роботи силового агрегата.

Новий час проходження кола приблизно на 7 секунд кращий порівняно з показниками попереднього покоління Honda Civic Type R. Нагадаємо, що попередній рекорд належав Volkswagen Golf GTI Clubsport S, який показав час 7 хвилин 47,19 секунди.

Поява в родині нового Civic Type R стане логічним кроком у розширенні 10-го покоління моделі. Варто зазначити, що це найбільш довгострокова програма розвитку родини в історії Honda. Її метою було створення найбільш драйверської машини в сегменті «заряджених» хетчбеків, яка могла б однаково добре почуватися як на дорогах загального користування, так і на гоночних треках.

Показати рекордний результат на знаменитому «Північному кільці» новому Civic Type R допомогли кілька чинників. Передусім ідеться про модернізований і поліпшений 2-літровий мотор VTEC Turbo, який розвиває потужність-320 к.с. і забезпечує 400 Нм крутильного моменту.

Реалізувати потенціал двигуна допомагає нова 6-ступінчаста механічна коробка передач з іншими передавальними числами, які дали змогу покращити динаміку розгону.

Важливою складовою успіху став унікальний аеродинамічний обвіс, що гарантує стабільність і стійкість машини на високих швидкостях, а також забезпечує найкращий у класі баланс між притискною силою і прискоренням.

Жорсткість кузова нового Civic Type R на кручення покращено на 38%, що позитивно позначилося на керованості і стабільності поведінки машини в поворотах. При цьому вагу машини порівняно з попередником вдалося зменшити на 16 кг.

Нова задня багатоважільна підвіска дає змогу краще реагувати на гальмування і зменшує ймовірність заносу. Крім того, вона допомагає проходити повороти на більшій швидкості, ніж це міг зробити колишній Type R.

Швидкість у поворотах, яку здатний показати новий Type R стала суттєво більшою за рахунок ширшої колії та шин, збільшеній колісній базі, новій багатоважільній задній підвісці і оптимізованій аеродинаміці, – коментує Рюуйти Кидзима, один із провідних інженерів проекту Honda Civic Type R.

Цікаво, що рекорд було встановлено на тестовому автомобілі, який повністю відповідає специфікації серійної версії Civic Type R. Для гарантування безпеки в машині було встановлено каркас безпеки, який не впливав на жорсткість кузова. Збільшення ваги за рахунок використання каркаса безпеки було компенсовано відсутністю в машині мультимедійної системи і задніх сидінь. Крім того, на машині були використані звичайні дорожні шини.

Виробництво нового Civic Type R для європейських покупців стартує влітку нинішнього року на британському заводі Honda в Суїндоні, що став глобальним майданчиком для виробництва 10-го покоління хетчбеків Civic. З цього заводу Type R буде поставлятися не тільки в країни Європи, а й в інші регіони світу, зокрема Японію та США. До речі, вперше Type R буде офіційно представлено на північноамериканському ринку. Терміни появи новинки в Україні поки що не повідомляються.