Гоночна Toyota Supra отримала версію Evo за 186 тисяч євро: характеристики новинки
Марафон «24 години Дайтони» 2023 стане місцем їздової прем’єри нової версії спорткара Toyota GR Supra GT4 — GR Supra GT4 Evo. На старт добових перегонів на Daytona International Speedway у Дейтона-Біч, штат Флорида, купе вийде 29 січня. Модернізувати спортивну «дводверку» компанія вирішила на прохання приватних гоночних команд, які виступають у категорії GT4.
Офіційна прем’єра відродженої Toyota Supra відбулася у 2019 році в Детройті. Роком пізніше під час щорічного автопробігу Daytona 500 дебютувала оновлена версія «дводверки». Купе укомплектували модернізованою версією 3,0-літрової «турбошістки» BMW B58 віддачею 377 к.с. та 499 Нм крутного моменту. Працював агрегат у парі із восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.
Того ж 2020 року до американського ринку дісталася базова Toyota GR Supra з дволітровою «турбочетвіркою» BMW B48 (259 к.с. та 400 Нм) й восьмиступінчастим «автоматом». А півроку тому у «цивільної» Supra з’явилася версія із шестиступінчастою механічною коробкою передач.
За три роки Toyota GR Supra встигла здобути понад 50 перемог у 11 національних та міжнародних чемпіонатах, у яких виступало понад 50 автомобілів.
Від базової GT-версії нова Toyota GR Supra GT4 Evo відрізняється доопрацьованим шасі з новими амортизаторами KW, що регулюються, та переналаштованими стабілізаторами поперечної стійкості. Також купе дісталися нові гальма Brembo з шестипоршневими передніми та чотирипоршневими задніми супортами. Передні гальмівні диски розміром 390 мм, задні — 355 мм. Плюс до цього є антиблокувальна система.
Повідомляється, що 3,0-літровий шестициліндровий двигун став потужнішим, але точної цифри немає. Також оптимізовано криву крутного моменту. Як це вплинуло на динамічні характеристики спорткара, не уточнюється.
Коштує доопрацьоване купе Toyota GR Supra GT4 Evo 186 тисяч євро.