Электромобильный стартап Lucid Motors воспользовался возможностью продемонстрировать свое превосходство
Стартап Lucid Motors викупив рекламний час у перерві вечірнього шоу Saturday Night Live, куди запросили Ілона Маска для інтерв’ю. Зазначимо, що до цього появу реклами компанія анонсувала у своїх соціальних мережах.
Такий хід Lucid має символічний характер, оскільки стартап давно бажає обігнати Тесла і випустити електромобіль із запасом ходу 800 км. При цьому стартап протиставляє свій Lucid Air електромобілю Tesla Model S.
Електромобіль Lucid Air представили восени 2020-го. Тоді виробник говорив про те, що автомобіль можна буде придбати в середині 2021 року, але, як виявилося пізніше, компанія не вкладається в терміни. Це означає, що з електрокаром доведеться трохи почекати.
Ілон Маск у свою чергу пообіцяв, що модернізована Model S буде набагато краща за седан Air і перевершить його за всіма параметрами, включно з невеликою перевагою (4 км) за запасом ходу без підзарядки. Водночас виходу поліпшеної Model S теж доведеться почекати, але вже до наступного року, а можливо, і довше, якщо у Tesla виникнуть непередбачені (традиційні) труднощі.