Кроссовер Seat Tarraco превратили в первый в истории испанской марки подзаряжаемый гибрид
Більшість автовиробників вже додали в свої модельні лінійки хоча б один гібрид. А тепер настала черга приєднатися до гібридної “спільноти” і бренду Seat.
Честь виявитися першим в історії Seat гібридом на підзарядці випала флагманському кросоверу Tarraco. Щоправда, поки що Seat Tarraco FR PHEV має статус концепт-кара, але вже очевидно, що модель піде в серію без якихось суттєвих змін.
У рух гібридний Tarraco приводить 150-сильний турбоагрегат 1.4 TSI, який працює в парі з електромотором на 116 к.с. (85 кВт). Сумарна продуктивність за “паспортом” становить 245 к.с. і 400 Нм. На розгін до першої сотні паркетнику необхідно 7,4 секунди, максимальна швидкість – 217 км/год.
Тягова батарея, ємністю 13 квтг, дає змогу автомобілю проїхати 50 км виключно на електротязі. Скільки часу знадобиться на підзарядку акумулятора від мережі поки що невідомо.
Гібридний варіант Tarraco виконаний у спортверсії FR і тому відрізняється не тільки портом зарядки в передньому крилі, а й оригінальними дисками на 19-дюймів. Крім того, кросовер вирізняється розширеними колісними арками і трохи збільшеним спойлером.
Інтер’єр Seat Tarraco FR PHEV хизується спортивними кріслами, зміненим кермом, оздобленням алюмінієм, а також новим медіацентром з 9,2-дюймовим екраном.
Виробництво моделі буде налагоджено на заводі Фольксвагена у Вольфсбурзі, де також випускають співплатформний Tiguan.