Для создания интересных предложений на развивающихся рынках компаниям приходится объединяться. General Motors делает это не впервые
General Motors, мабуть, найбільш американська компанія, яку тільки можна собі уявити. Але це зовсім не означає, що за межі домашнього ринку виходити не слід. Наприклад, для штурму Китаю легендарний автомобільний концерн обзавівся підтримкою місцевої компанії. У співпраці з SAIC було створено бренд Baojun.
Це відбулося в 2011 році, але тільки тепер в компанії задумалися про роботу над іміджем виробника преміальних автомобілів. Звісно, на китайському ринку існує специфічне сприйняття висококласних машин, але починати з чогось потрібно! Вирішили створити суперника Toyota Camry. Чому б і ні?
Baojun RC-6 (так називається новий китайський седан) габаритами дуже близький до японського кумира — 4 925 мм довжини і 2 800 мм в колісній базі. Під капотом — не дуже й вражаючий, але поширений у великих китайських автомобілях малопотужний двигун. У конкретному випадку йдеться про безальтернативний 1,5 на 147 к.с. і 250 Нм крутильного моменту. Очікується, що на вибір запропонують 6-ступінчасту МКПП і варіатор.
Але у нового седана є й більш цікаві цифри – дорожній просвіт дорівнює 191 мм! Ми не так вже й багато знаємо про якість китайських доріг, але рішення, погодьтеся, практичне. Варто відзначити і дизайн. Загалом автомобіль має доволі самобутній і дуже елегантний вигляд, чому багато в чому сприяє купеподібний силует. Ззаду можна побачити деяку схожість з седанами Renault. Можливо, з пантелику трохи збиває нова ромбоподібна емблема, якою в Baojun позначають преміальні моделі.
Інтер’єр має сучасний і самодостатній вигляд. Зверніть увагу на цифровий щиток приладів і центральний мультимедійний дисплей, об’єднані в цілісний блок. Красиве рульове колесо і мінімальна кількість фізичних перемикачів створюють стильну атмосферу. Список обладнання заповнений сучасними системами — адаптивний круїз-контроль, система екстреного автоматичного гальмування з функцією виявлення пішоходів, асистент руху в займаній смузі, автоматичне світло фар і клімат-контроль.
В основі використано платформу середньорозмірного кросовера Baojun RS-5, який вже деякий час продається на китайському ринку. Там за нього просять 14-20 тис. дол. Про ціни на седан RC-6 поки що нічого невідомо, проте навряд чи прайс сильно відрізнятиметься від SUV.