X

GAC представила гібридний мінівен дешевше 50 000 доларів

Продажи конкурента Toyota Alphard и BYD Denza D9 уже стартовали

GAC вивела на ринок мінівен Trumpchi E9 Champion Edition PHEV. У компанії новинку позиціонують як конкурента Toyota Alphard та BYD Denza D9.

Габаритна довжина китайського мінівена 5212 мм, ширина — 1893 мм, висота — 1823 мм. Відстань між осями — 3070 мм. Таким чином, він 267 мм довший, на 43 мм ширший та на 67 мм нижчий за японського «конкурента».

Салон GAC Trumpchi E9 Champion Edition PHEV семимісний з посадковою формулою 2+2+3. Передні сидіння з підігрівом та вентиляцією. Крісла другого ряду обладнані ще й масажем. Пасажирам третього ряду доведеться задовольнятися лише можливістю налаштувати кут нахилу спинки. Доступ до салону забезпечують зсувні задні двері.

За інформацію та розваги відповідають 12,3-дюймова панель приладів із рідкокристалічним дисплеєм та 14,6-дюймовий центральний екран. Відмінний звук забезпечать 12 динаміків від Yamaha.

Мінівен укомплектований 2,0-літровим бензиновим мотором потужністю 190 к.с. (330 Нм) та 182-сильним електродвигуном. Сукупна віддача силової установки — 373 к.с. та 630 Нм крутного моменту. Коробка передач — автоматична 2DHT. З місця до 100 км/год гібрид пришвидшується за 8,8 секунд.

Запас ходу на електротязі — до 106 км. Якої ємності батарея його забезпечує, не поточнюється. На повному баку та на 100% зарядженому акумуляторі GAC Trumpchi E9 Champion Edition PHEV проїжджає 1032 км. Батарея поповнюється за 30 хвилин. Витрата палива — 6 літрів на 100 км.

Читайте також:
Представлено новий електричний седан GAC Aion Hyper GT

У Китаї цінник мінівену стартує від 48 790 доларів. Не виключено, що надалі GAC Trumpchi E9 Champion Edition PHEV з’явиться і кордонами Піднебесної. Trumpchi — єдиний суббренд GAC, представлений на світовому ринку.