Ford Super Duty: все про пікап нового покоління
Ford представив сімейство важких пікапів Super Duty нового покоління. Презентація відбулася за сім років після виходу актуальної генерації. Від попередника «All-New»-сімейство успадкувало рамне шасі, алюмінієву конструкцію кабіни й вантажної платформи та більшість агрегатів, хоча й у доопрацьованому вигляді.
У той же час усі кузовні панелі, декор та оптика нові. Решітка радіатора доступна в семи різних варіантах оформлення. Вертикальна дворівнева головна оптика тепер світодиодна у всіх модифікаціях, за винятком базової. Остання зберегла прості галогенові фари. В цілому новий Super Duty став більше схожим на старі пікапи Chevrolet.
Гамма Super Duty залишилася незмінною. До неї входять версії F-250, F-350, F-450, F-550 та F-600. Останній — найважчий. Він з’явився у сімейній лінійці у 2020 році. Окрім традиційних пікапів, сімейство доступне в якості шасі з кабіною для встановлення сторонніх надбудов. Також клієнти можуть обирати з трьох версій кабін: однорядної Regular Cab, «полуторної» SuperCab та дворядної Crew Cab. Залежно від версії габаритна довжина пікапа складає від 5,8 до 6,8 метрів.
Інтер’єр новий, але уніфікований із колишньою генерацією. Усі представники сімейства стандартно укомплектовані 12,0-дюймовою цифровою панеллю приладів. Усі комплектації, крім базової, отримали мультимедійну систему з дисплеєм діагоналлю 12 дюймів. У базової він 8,0-дюймовий. Але найголовніше, що «мультимедійка» тепер з підтримкою 5G, а навігаційна система здатна прокладати маршрути з урахуванням розміру причепа. Корпоративним клієнтам запропоновано нову телематичну систему з розширеними набором функцій. Уся цікава водієві інформація виводиться на проєкційний екран.
Для полегшення маневрування пікап оснастили двома камерами заднього виду. Одна з них встановлена на верхньому торці заднього борта. Система контролю сліпих зон тепер сканує місце біля причепа.
За керування навісним обладнанням відповідає нова система Ford Pro Upfit Integration. Для підключення зовнішніх споживачів потужність до 2 кВт передбачені дві розетки (у салоні та вантажному відсіку), які живляться від вбудованого генератора Pro Power Onboard.
У моторній гамі новий бензиновий двигун Boss V8 6.8 та доопрацьований нинішній Godzilla V8 7.3. Також у лінійці зберігся турбований дизельний Power Stroke V8 робочим об’ємом 6,7 л, який буде доступний у двох варіантах потужності. Віддача агрегатів не озвучена.
Всі мотори працюють у парі з фірмовим десятиступеневим «автоматом». Починаючи з другої комплектації XLT у стандартному оснащенні повний привід, що підключається.
Окрім цього, підготовлено декілька Off-Road пакетів. Початковий набір XL Off-Road Package передбачає встановлення додаткового захисту кузова, блокування заднього диференціалу та 33-дюймових позашляхових шин. Розширений набір Tremor Off-Road Package окрім усього вищепереліченого передбачає посилену підвіску зі збільшеним дорожнім просвітом, передній диференціал Dana, що самоблокується, 35-дюймові шини та набір додаткових електронних асистентів.
Серійне виробництво налагодять на двох американських заводах Ford у штатах Кентуккі та Огайо. На місцевому ринку продажі нового Ford Super Duty стартують на початку 2023 року. Ціни поки не оголошені.