X

Ford представив найбільш позашляховий Ranger за всю історію компанії

Ford Ranger в исполнении Tremor внешне практически не отличается от стандартного, чего не скажешь о его внедорожных способностях, которые многократно улучшились

Пікап Tremor компанія Ford “убила” ще шість років тому. Замість нього виробник вивів на ринок версії для бездоріжжя F-250 і F-350 Super Duty. А тепер Форд повернув забуте ім’я, щоправда цього разу воно дісталося середньорозмірному пікапу Ranger. За словами керівництва компанії, ця модель є найбільш позашляховою з тих, які коли-небудь пропонували на ринку.

Новий Ford Ranger Tremor вийде на ринок одразу в двох комплектаціях – XLT і Lariat з конфігурацією SuperCrew 4×4. Пікап оснащений ліфтом підвіски, передніми поворотними кулаками і 17-дюймовими дисками з магнітним забарвленням, взутими в 32-дюймові шини Continental General Grabber A/TX. Дорожній просвіт дорівнює 24,6 см, що на 2 см більше, ніж у стандартної версії пікапа Форд. Також виробник збільшив хід передньої підвіски до 16,5 см, а задньої — до 20,6 см.

Крім перерахованого вище, новий Ranger у виконанні Tremor отримав однотрубні амортизатори FOX 2.0, сталеву передню розпірну пластину на рамі і захисні пластини на днище, задній диференціал на блокуванні і два гаки, а також доопрацьовану систему контролю тяги і чотири їздових режими. У салоні на приладовій панелі пікапа встановлено допоміжний блок живлення з шістьма перемикачами, за допомогою яких можна керувати лебідкою, повітряним компресором і освітленням. Завершальним штрихом стала особлива графіка на кузові і спеціальні матеріали в оздобленні салону.

Читайте також:
Ательє Carlex Design перетворило Ford Ranger на "хижака"

У рух Ford Ranger Tremor приводить 2,3-літровий двигун EcoBoost потужністю 270 к.с. і 420 Нм крутильного моменту, який пов’язаний з 10-ступінчастою АКПП і системою повного приводу з електронним блокуванням заднього диференціала. На конвеєр пікап піде на початку 2021 року.