X

Ford представив серійний гібридний комерційний фургон Ford Transit

Новый фургон Ford Transit Custom c подзаряжаемой гибридной силовой установкой, впервые был представлен публике в Великобритании. Динамическая презентация автомобиля, способного передвигаться исключительно на электрической тяге, состоялась на мероприятии Cenex Low Carbon Vehicle 2017 в городе Миллбрук (Великобритания).

Автомобіль презентовано вперше; тим часом компанія Ford готує 20 гібридів Transit для 12-місячного випробування в лондонському автопарку, яке розпочнеться наприкінці 2017 року. У ході цього випробування буде досліджено, яким чином гібридні електричні фургони можуть сприяти покращенню повітря та підвищенню продуктивності в режимі міської експлуатації – найважчих для автомобілів робочих умовах.

Гібрид Transit Custom, масове виробництво якого заплановано на 2019 рік, обладнано передовою гібридною системою, що дає можливість подолати відстань понад 50 кілометрів (31 милю) без жодних викидів, а його особливістю є 1,0-літровий бензиновий двигун Ford EcoBoost, відзначений багатьма нагородами. У разі потреби поїздки на більшу відстань двигун EcoBoost заряджає бортові батареї на зупинках, забезпечуючи перевізникам виняткову ефективність та гнучкість.

«Кількість компаній, які використовують для бізнесу Ford Transit, за останні 50 років дуже зросла, і зараз, під час переходу в епоху електрики, ми рішуче налаштовані зберегти цю традицію», – заявив Марк Харві (Mark Harvey), керівник програми міських електрифікованих фургонів, підрозділ Ford of Europe. «Ми відчуваємо, що долаємо новий рубіж, коли бачимо гібридні Transit на дорогах міста, і ми з нетерпінням чекаємо співпраці з нашими лондонськими партнерами та замовниками, щоб дослідити, як ці фургони можуть зменшити викиди та витрати перевізників в умовах великого міста».

У Лондоні протягом звичайного робочого дня автомобілі для комерційних перевезень здійснюють 280 000 поїздок, загалом долаючи 13 мільйонів кілометрів (8 мільйонів миль). На фургони припадає 75 відсотків пікових вантажних перевезень, причому в період пікового навантаження в одному лише центрі Лондона за годину проїжджають понад 7000 автомобілів.

Випробувальний проект лондонського автопарку реалізується за підтримки корпорації Transport for London; в ньому беруть участь суб’єкти господарювання, діяльність яких базується на взаємодії з містом, * зокрема лондонська поліція, British Gas та Royal Mail, які інтегрують фургони у свою повсякденну діяльність. Для полегшення розуміння того, яким чином можна отримати максимальну користь від електрифікованих автомобілів, у всіх 20 гібридних Transit використовуватиметься передова система телематики для збору даних про робочі характеристики фургону в режимі реального часу.

Фургони будуть також оснащені технологією геозонування, яка здатна автоматично змінювати налаштування автомобіля залежно від його поточного положення. Ця технологія потрібна, наприклад, для того, щоб перемикати автомобіль на живлення виключно від електроенергії, коли він в’їжджати до зони з обмеження викидів у центрі міста.

Компанія Ford є першим виробником, який пропонує гібридну технологію в цьому ринковому сегменті виробників фургонів. Технологія дає змогу заряджати автомобіль від електромережі, що забезпечує поїздки без викидів, у той час як компактний та економний двигун EcoBoost виробляє додатковий заряд для батарей, коли це потрібно. У гібридах Transit Custom використовується конфігурація карданної передачі, яка працює в режимі series-hybrid, тобто колеса автомобіля приводяться в рух виключно електричним двигуном, а не двигуном внутрішнього згоряння.

Літій-іонна акумуляторна батарея з рідинним охолодженням розташована під підлогою вантажного відсіку, завдяки чому збережено повний обсяг вантажного простору звичайних Transit Custom.

Гібридний підхід надає ряд переваг міським компаніям з комерційних перевезень. Окрім вищезгаданої здатності долати відстань понад 50 кілометрів без жодних викидів, гібрид Transit Custom може працювати на бензині, що дає змогу долати відстань понад 500 кілометрів (310 миль), не турбуючись про запас ходу. Гібрид також має підвищену вантажність у порівнянні з традиційними електромобілями, що працюють лише від батарей, а також здатен швидко та просто відновити заряд батарей від стандартного джерела електроенергії.

У 2015 та 2016 роках Ford було визнано брендом №1 у Європі в сегменті комерційних автомобілів, а цьогоріч за даними на липень він зміцнив свої позиції на 13,3 %. Гібридний фургон Transit Custom є одним з об’єктів 4,5-мільярдних інвестицій Ford у електрифіковані автомобілі до 2020 року, і лише одним з 13 нових загальносвітових електрифікованих автомобілів, які компанія Ford запускає в масове виробництво в найближчі п’ять років.

Крім того, компанія Ford реалізує спільний проект з групою компаній Deutsche Post DHL з виробництва електричних фургонів для доставки відправлень, і стає найбільшим у Європі виробником середньогабаритних електричних фургонів, із запланованим випуском 2500 автомобілів до кінця 2018 року. Модель StreetScooter WORK XL базується на шасі Ford Transit, має акумуляторну трансмісію та кузов, розроблений та сконструйований згідно з технічними умовами Deutsche Post DHL.