Новая версия популярного хетчбека Fiesta – Ford Fiesta ST200 – получила 200-сильный мотор и способна разгоняться до 100 км/ч за 6,7 секунды.
Хетчбек Ford Fiesta ST200 дебютував на святкуванні 40-го ювілею Fiesta, що відзначається цього року, а для широкої громадськості новинку представили на автошоу в Женеві. Це найпотужніший з всіх автомобілів Fiesta за всю історію моделі. Порівняно зі спорідненою Fiesta ST, нова Fiesta ST200 видає на 10% більше потужності і на 20% більше крутного моменту, а саме 200 к.с. і 290 Нм. Це стало можливим завдяки спеціальним регулюванням 1,6-літрового турбованого бензинового двигуна EcoBoost із безпосереднім уприскуванням. Крім того, в режимі overboost можна на 20 секунд підняти потужність 215 к.с. і, відповідно, збільшити крутний момент 320 Нм.
Експозиція Ford на Женевському автосалоні 2016
Незважаючи на потужний мотор, у комбінованому циклі новинка витрачає 6,1 л на 100 км, що еквівалентно викидам CO2 у розмірі 140 г/км. При цьому Fiesta ST200 розганяється до 100 км/год за 6,7 с, максимальна швидкість досягає 230 км/год.
Автомобіль отримав спортивніші налаштування підвіски і рульового керування. Для поліпшення динаміки розгону передавальне число головної пари збільшили порівняно з Fiesta ST з 3,82 до 4,06. В результаті на розгін від 50 до 100 км/год потрібно лише 5,2 с на четвертій передачі.
Ford Fiesta ST200 використовує нещодавно модернізовану підвіску моделі Fiesta ST і налаштування системи електричного підсилювача керма Electronic Power Assisted Steering, забезпечуючи більш гостре управління і маневреність машини. Зокрема, жорсткість задньої напівзалежної підвіски збільшили на 27%, а діаметр стабілізатора поперечної стійкості змінили з 19 до 21 мм. Крім того, порівняно зі звичайними Fiesta у версії ST200 на 15 мм зменшено кліренс.
«Fiesta ST стала хітом серед поціновувачів високоефективних авто завдяки керуванню, схожому на картингове, і потужному мотору», – коментує Даррен Палмер, директор лінійки компактних авто європейського підрозділу компанії Ford. «Удосконалення шасі моделі Fiesta ST200 забезпечує кращу стабільність і контроль, а також підвищує комфорт пасажирів».
Fiesta ST200 оснащена системою векторизації крутного моменту Torque Vectoring Control (eTVC) і 3-режимною електронною системою стабілізації ESC. Перерозподіл крутного моменту і гальмування одного або пари коліс в повороті дає змогу поліпшити стабільність машини на дорозі та зменшити ефект недостатньої обертальності без зниження швидкості виконання маневру.
З урахуванням збільшеної потужності автомобіль отримав посилену гальмівну систему, порівняно зі звичайними Fiesta. Так, спереду встановили 278-міліметрові, а ззаду – 253-міліметрові гальмівні диски, а також ще ефективніший головний гальмівний циліндр. Також Fiesta ST200 виділяється червоними гальмівними супортами, фірмової решітками радіатора ST, додатковим переднім спойлером і бічними спідницями, заднім дифузором і великим заднім спойлером на даху.
Зовні упізнати Ford Fiesta ST200 можна за унікальним темно-сірим кольором Storm Grey, ексклюзивними 17-дюймовими чорними матовими дисками і стильному оформленню інтер’єру.
У салоні встановили спортивні крісла Charcoal Recaro, прикрашені контрастними сріблястими стрічками, накладки на пороги з логотипом ST200, вуглепластикові накладки на приладовій панелі, перфоровані педалі та спортивний важіль КП, а також характерне для моделей ST кермо.
Виробництво моделі вже стартувало, тому скоро перші екземпляри машини надійдуть до покупців.
Довідка АЦ
Ford Fiesta ST – спортивний бестселер
«Заряджена» версія Fiesta ST нового покоління була представлена в 2013 році. Автомобіль оснащувався 182-сильним 1,6-літровим мотором EcoBoost, максимальний крутильний момент якого сягав 240 Нм. Легкий і компактний автомобіль міг розігнатися до першої «сотні» за 6,9 секунд. Автомобіль швидко здобув славу серед фанів швидкості і тільки за перший рік свого існування отримав понад 20 міжнародних нагород. Відтоді компанія Ford продала понад 30 тисяч Fiesta ST в Європі.