
Fiat Professional виводить на європейський ринок наступне покоління легких розвізних автомобілів Scudo. Машина розроблена на платформі EMP2, на якій побудовані такі моделі Stellantis Group, як Peugeot Expert/Traveller, Сitroen Jumpy/Space Tourer і Opel Zafira Life.
Важливо, що тепер “фіатівський побратим” доступний і у виконанні на електротязі – E-Scudo. Машина пропонується з двома варіантами батарей — ємністю 50 або 75 кВт. У підсумку вона володіє найбільш значним у цьому класі електрофургонів запасом ходу — до 328 км (при циклі WLPT). Зарядити їх можна до 80% ємності лише за 45 хвилин від 11 кВт змінного струму і 100 кВт постійного. Вантажопідйомність машини – 1 т, при цьому можливе ще й буксирування 1-тонного причепа.
Новий Fiat Scudo пропонується в стандартному і подовженому виконанні Maxi — габаритною довжиною 5 і 5,3 м. Корисне навантаження залежно від версії досягає 1,4 т, а обсяг перевезеного вантажу – 6,6 м куб.
Зазначимо, що вантажний відсік місткістю 5,3 – 6,1 м куб. може бути збільшений ще на 0,5 м куб. завдяки ексклюзивній системі складання переднього двомісного пасажирського сидіння. В останньому випадку можливе перевезення довгомірних вантажів до 4 м (у версії Maxi).
Автомобілі Fiat Scudo і E-Scudo запропоновані в ролі фургона, версії Сrew Cab, Combi Van на 9 місць, а також як шасі з кабіною для встановлення різних кузовів. Можливі три варіанти оснащення: Easy, Business і Lounge.
Особливу увагу приділено комфорту і безпеці. Автомобіль оснащується незалежною підвіскою коліс з пружинами змінної жорсткості, адаптованими до навантаження, а також амортизаторами AMVAC, що змінюють свою жорсткість залежно від величини дорожнього просвіту.
В оснащення нового Scudo входять 14 різних електронних “помічників” водієві, зокрема система автоматичного розпізнання дорожніх знаків, автоматичного екстреного гальмування, попередження про виїзд зі смуги та попередження в сліпих зонах. Крім цього, пропонується камера заднього виду на 180 град., а також система поліпшення зчіпних властивостей коліс на різному покритті (сніг, пісок, бруд) – Grip Control.
А щодо варіантів силових агегатів, то крім 136-сильного електромотора для E-Scudo доступні ще й чотири дизельних агрегати: 1,5-літровий в 102 і 120 к.с. з 6-ступеневою механічною КП, а також 2,0-літровий в 145 к. с. (з 8-ступеневими МКП або АКП) і топовий в 177 “конячок” (тільки 8-швидкісний “автомат”).
Відомі й ціни. Так, наприклад, в Німеччині 100-сильний фургон стандартної довжини коштує від 32 249 євро, а 177-сильний Maxi Multicab з 8-ступеневим “автоматом” — 42 007 Євро. За електричний E-Scudo з батареями 50 кВт.год доведеться віддати 45 101 євро.