
Fiat почав прийом замовлень на Scudo нового покоління
Fiat Professional виводить на європейський ринок наступне покоління легких розвізних автомобілів Scudo. Машина розроблена на платформі EMP2, на якій побудовані такі моделі Stellantis Group, як Peugeot Expert/Traveller, Сitroen Jumpy/Space Tourer і Opel Zafira Life.
Важливо, що тепер “фіатівський побратим” доступний і у виконанні на електротязі – E-Scudo. Машина пропонується з двома варіантами батарей — ємністю 50 або 75 кВт. У підсумку вона володіє найбільш значним у цьому класі електрофургонів запасом ходу — до 328 км (при циклі WLPT). Зарядити їх можна до 80% ємності лише за 45 хвилин від 11 кВт змінного струму і 100 кВт постійного. Вантажопідйомність машини – 1 т, при цьому можливе ще й буксирування 1-тонного причепа.
Новий Fiat Scudo пропонується в стандартному і подовженому виконанні Maxi — габаритною довжиною 5 і 5,3 м. Корисне навантаження залежно від версії досягає 1,4 т, а обсяг перевезеного вантажу – 6,6 м куб.
Зазначимо, що вантажний відсік місткістю 5,3 – 6,1 м куб. може бути збільшений ще на 0,5 м куб. завдяки ексклюзивній системі складання переднього двомісного пасажирського сидіння. В останньому випадку можливе перевезення довгомірних вантажів до 4 м (у версії Maxi).
Автомобілі Fiat Scudo і E-Scudo запропоновані в ролі фургона, версії Сrew Cab, Combi Van на 9 місць, а також як шасі з кабіною для встановлення різних кузовів. Можливі три варіанти оснащення: Easy, Business і Lounge.
Особливу увагу приділено комфорту і безпеці. Автомобіль оснащується незалежною підвіскою коліс з пружинами змінної жорсткості, адаптованими до навантаження, а також амортизаторами AMVAC, що змінюють свою жорсткість залежно від величини дорожнього просвіту.
В оснащення нового Scudo входять 14 різних електронних “помічників” водієві, зокрема система автоматичного розпізнання дорожніх знаків, автоматичного екстреного гальмування, попередження про виїзд зі смуги та попередження в сліпих зонах. Крім цього, пропонується камера заднього виду на 180 град., а також система поліпшення зчіпних властивостей коліс на різному покритті (сніг, пісок, бруд) – Grip Control.
А щодо варіантів силових агегатів, то крім 136-сильного електромотора для E-Scudo доступні ще й чотири дизельних агрегати: 1,5-літровий в 102 і 120 к.с. з 6-ступеневою механічною КП, а також 2,0-літровий в 145 к. с. (з 8-ступеневими МКП або АКП) і топовий в 177 “конячок” (тільки 8-швидкісний “автомат”).
Відомі й ціни. Так, наприклад, в Німеччині 100-сильний фургон стандартної довжини коштує від 32 249 євро, а 177-сильний Maxi Multicab з 8-ступеневим “автоматом” — 42 007 Євро. За електричний E-Scudo з батареями 50 кВт.год доведеться віддати 45 101 євро.