Електромобіль Skoda Enyaq отримав спортивну модифікацію Sportline
Skoda поповнила сімейство свого дебютного електричного кросовера Enyaq новою модифікацією. Новинка отримала приставку Sportline в назві, а разом з нею і трохи підкориговану зовнішність.
Відрізнити спортивну модифікацію моделі можна за іншим оформленням переднього бампера, коротким звисом і великою кількістю глянцевих чорних елементів на кузові. Серед них рейлінги на даху, рамка фальшрадіаторної решітки, молдинги на бічних стеклах, вставки на повітрозабірниках і значки Sportline на передніх крилах. Завершує образ дифузор і 20-дюймові поліровані легкосплавні колісні диски Vega або 21-дюмовие Betria. Всі ці деталі додають моделі якоїсь агресії і роблять її більш стильною.
Також варто відзначити зменшений дорожній просвіт на 15 мм попереду і 10 мм – ззаду. Матричні фари в цій версії належать до стандартної комплектації. В оснащення салону увійшли спортивні сидіння, обтягнуті мікрофіброю Suedia. У ролі декору використано елементи з карбону чорного і сірого кольорів. Крім того, в Enyaq Sportline встановлено триспицеве рульове колесо, обтягнуте шкірою, педалі з алюмінієвими накладками і спеціальні килимки.
На вибір покупцям запропоновано три силові агрегати. Базовим є кросовер Enyaq Sportline iV 60, чий електромотор, встановлено на задній осі, і видає 180 к.с. і 310 Нм крутильного моменту. Запас ходу в 400 км забезпечує акумуляторна батарея ємністю 62 кВтг. Задньопривідна версія з індексом 80 може генерувати до 204 к.с. і 310 Нм, а батарея на 82 кВтг дасть змогу подолати на одному заряді до 520 км. Повнопривідний Enyaq Sportline iV 80X, оснащений акумулятором на 82 кВтг, може похвалитися автономністю в 500 км. А його двомоторна силова установка видає 265 к.с. і 425 Нм крутильного моменту. Усі версії мають максимальну швидкість, обмежену електронікою на рівні 160 км/год.