Електромобіль Renault Zoe 2020 — перше живе фото
Час би вже звикнути, що ми говоримо про електромобілі з тією ж частотою, що й про будь-який інший вид транспорту. Майже кожен автовиробник обзавівся моделлю з електромотором і батарейкою. Але сьогодні нашу увагу привернув наступник одного з перших масових EV — Renault Zoe 2020.
Це неофіційне фото, але нічого страшного. Зображення задовільної якості демонструє безліч цікавих деталей. Підозрюємо, найголовніші моменти ви вже розгледіли, але ми все ж допоможемо розібратися.
По-перше, популярний електромобіль Рено залишиться в тому ж кузові, що і зараз. Подобається вам це чи ні, але французький бренд, мабуть, поки що не готовий представити повністю нову генерацію моделі. Це дивно, враховуючи, що семирічному автомобілю час би підготувати повноцінну заміну. Тому наразі не можна сказати, чи представлять новинку як друге покоління або просто назвуть все це рестайлінгом (ми голосуємо за останній варіант).
Але і без змін у дизайні не обійшлося! Зверніть увагу на нову передню оптику. В цьому елементі ми помітили вплив концепту Renault Zoe e-Sport 2017 року (фото ви знайдете нижче, а заразом — порівняння з попередньою моделлю). “Зої” і раніше мала доволі агресивний вигляд, а тепер — ще серйозніший і зліший. З’явився і новий передній бампер, де по-іншому зроблено повітрозабірник і протитуманні фари.
Незважаючи на те, що єдине доступне наразі фото не дає змоги в подробицях розгледіти профіль, і зараз видно, що бічна частина обійшлася без змін. Звісно, те, що змінилося ззаду, нам невідомо. Як і ситуація в інтер’єрі. Ми очікуємо побачити нову передню панель з сучасним дизайном і збільшеним дисплеєм інформаційно-розважальної системи. А от місця на задньому ряду навряд чи стануть більшими. Раз вже новий Renault Zoe 2020 продовжить використовувати колишні кузов і платформу, залишається сподіватися тільки на тонші спинки передніх крісел.
Головні зміни відбудуться в технічній частині. Очікується, що новий електромобіль отримає батарею ємністю до 50 кВтг, що може наблизити запас ходу до заповітних 400 км, до яких в компанії прагнуть дійти вже давно. Також у списку оснащення можуть з’явитися такі системи, як асистент руху в займаній смузі і активний круїз-контроль.