Електромобіль на 600 км: китайці показали несподівану новинку
Ви не знаходите, що вся ця історія з електромобілями дещо зменшила оберти? Здається, що покупці вже нічого не просять. Можливо, просто не знають, чого ще побажати?.. Хотіли 500 км на одній зарядці? Tesla начебто справляється. Хотіли швидко і зі смаком? Вже можна купити Porsche Taycan. Спорткари, кросовери, компактні хетчбеки — електромобіль сьогодні може бути яким завгодно.
Невже суспільство наситилося і нарешті звикло до того, що EV — це нормально і вже в чомусь стандартно. І в них немає нічого незвичайного. Здається навіть, що на тлі нової дійсності колись амбітні китайські стартапи-вискочки втратили інтерес у змаганні гучних ярликів у стилі “вбивця Тесла”. Так, все це ми бачили. А Tesla тим часом переступила за 600 км. Неначе…
Китайські новачки вже не прагнуть показати свій потенціал. Тому для нашої з Вами забави на арену виходить старожил автосвіту Піднебесної — Roewe. Компанія є доволі формальною правонаступницею, якої більше не існує. Цей бренд намагався купити SAIC, але урвав лише MG, який благополучно переїхав до КНР. Але сьогодні йдеться про Roewe Ei6. Це новий китайський електромобіль. З обіцяним запасом ходу 605 км.
Це багато для будь-якого електрокара. І цілком достатньо для того, щоб кинути виклик Tesla. Однак, як це часто буває з автомобілями з КНР, довести свої можливості новий Roewe, найімовірніше, не зможе. Дані за традицією наведено відповідно до NEDC. Це означає, що свої 600+ км Roewe Ei6 зуміє подолати лише на лабораторному стенді. У реальному світі показник зменшиться до 350 км запасу ходу або близько того. Не так багато щоб змагатися з Tesla Model 3, але цілком достатньо для середньостатистичного електромобіля. До того ж з подібними характеристиками десяток схожих китайців точно знайдеться, тому домашній ринок для SAIC новинками забезпечений.
Потужність мотора становить 184 к. с. Чи варто ще що-небудь повідомити про цю модель? На ринок вона виходить у комплексі із двома іншими модифікаціями: гібридом Roewe ei6 Max і повністю бензиновим Roewe i6 Max. У рух седан приводить 1,5-літровий двигун на 173 к.с. Гібридний автомобіль об’єднує цей агрегат з електромотором в силову установку з віддачею понад 300 к.с. Ці модифікації за розмірами перебувають між VW Passat і Skoda Octavia. Але європейські моделі, звісно, в технічному плані вишуканіші і в підсумку набагато дорожчі.
Що ж, SAIC, непогана спроба, хай таланить. Хоча ми все ж запам’ятали Rover трохи іншим.