Електрокросовер Kia EV9 проходить фінальні випробування
Kia опублікувала перші офіційні фотографії серійного кросовера EV9, розробка якого почалася 3,5 року тому. Наразі поки що не представлена «батарейна» новинка проходить фінальні випробування на полігоні дослідницького центру Hyundai у Нам’янгу, Південна Корея.
Під час тестів кросоверу відкалібрують кермо та підвіску. Для цього на полігоні збудовано ділянку «вимощених бруківкою бельгійських вуличок». Також Kia EV9 пройде випробування бездоріжжям, зокрема ґрунтовими дорогами, бродами та слизькими підйомами.
Судячи з фото, серійна версія електричного флагмана майже не відрізняється від однойменного концепту 2021 року. З відмінностей — не такий кутастий кузов, традиційні бічні дзеркала на ніжках замість камер та звичайні двері з висувними ручками на місці колишніх «суїцидальних».
Габаритна довжина концепту досягала близько 5 метрів, розмір колісної бази — 3,1 метра. Запас ходу заявлявся на рівні 483 км. За неофіційними даними, такий пробіг кросоверу забезпечить літій-іонна батарея на 77 кВтгод. Інформації про двомоторну силову установку кросовера немає. За заявою виробника, з місця до 100 км/год повроприводний електромобіль зможе прискорюватись приблизно за 5 хвилин.
Ймовірно, салон залишиться трирядним. У концепта всі три ряди сидінь розверталися проти руху, дозволяючи милуватися природою через відчинені багажні двері. В одному з режимів салон кросовера перетворювався на вітальню зі столиком на місці сидінь другого ряду та розвернутими проти руху передніми кріслами. Практично всю передню панель займав 27,0-дюймовий дисплей (панель приладів та «мультимедійка»). Що з цього дістанеться серійному автомобілю, ми дізнаємось пізніше.