X

Електричний Renault Kangoo виявився «дальнобійнішим» за конкурентів

В городском режиме пассажирский Kangoo E-Tech Electric способен проехать до 430 км без подзарядки

Renault представила пасажирську версію електричного Kangoo нового покоління — Kangoo E-Tech Electric. Від бензинових та дизельних модифікацій електричний «каблучок» відрізняється облицюванням на місці решітки радіатора. Зберігся навіть лючок бензовака на правому борту, але він заглушений. Зарядні роз’єми розташовані на носі.

Kangoo E-Tech Electric укомплектований одним електродвигуном віддачею 120 к.с.та 245 Нм крутного моменту. У режимі Eco потужність встановленого на передній осі агрегату обмежена на 75 к.с., а максимальна швидкість — на 110 км/год.

Вісім модулів тягової батареї загальною ємністю 45 кВтгод встановлені у межах колісної бази. Для цього підлогу у салоні підняли на 100 мм. Задній ряд сидінь також піднятий, тому в один рівень з підлогою багажного відділення вони не складаються, але регулюються в поздовжньому напрямку у діапазоні 140 мм. Об’єм багажного відділення — 850 літрів та 2500 літрів при складених спинках сидінь заднього ряду. Для порівняння у паливних версіях багажник каблучка вміщує 775 та 3500 літрів відповідно.

У салоні з’явилась віртуальна панель приладів. Рульове колесо, сидіння та лобове скло тепер з електрообігрівом. Дизельний обігрівач залишився у минулому.

У базовій комплектації Kangoo E-Tech Electric зарядний пристрій змінного струму потужністю 11 кВт. За доплату доступна зарядка на 22 кВт, суміщена з пристроєм постійного струму на 80 кВт. У комплекті з нею йде система терморегуляції тягової батареї.

Комбінований запас ходу заявлений на рівні 285 км (на 55 км більше, ніж у попередньої моделі). У місті «каблучок» може проїжджати до 430 км у вимірювальному циклі WLTP. Таким чином Renault Kangoo E-Tech Electric виявився набагато ефективнішим за найближчих конкурентів Citroen e-Berlingo, Peugeot e-Rifter, Opel Combo e-Life та Fiat e-Doblo. «Каблучки» з гами альянсу Stellantis з потужнішим мотором (136 к.с., 260 Нм) та ємною батареєю (46,2 кВт·год) здатні проїхати 282 км без підзарядки.

Серійне виробництво Kangoo E-Tech Electric налагодять на заводі у французькому Мобежі, де збирають решту версій моделі. Старт продажів заплановано на початок 2023 року.

Читайте також:
Renault представила складний електромобіль