X

Електричний кросовер Ioniq 5 від Hyundai представлено офіційно: фото і всі деталі

В продажу новинка поступит в середине текущего года

Суббренд компанії Hyundai, який спеціалізується на випуску електромобілів, представив свою першу серійну модель. Нею став стильний кросовер Ioniq 5, побудований на абсолютно новій платформі E-GMP.

Електрокросовер є серійним продовженням концепту Hyundai 45, представленого на Франкфуртському автосалоні в 2019 році, і, з точки зору дизайну, майже повністю повторює його. Модель зберегла незграбний вигляд із різкими лініями, довгий “капот-розкладачку”, характерні виштамповки з боків і приховані дверні ручки, які роблять силует ще чистішим і лаконічнішим. Виробник трохи модернізував дизайн аеродинамічних колісних дисків, але їх розмір залишився колишнім — 20 дюймів. Стильна піксельна оптика також практично ідентична шоу-кару.

Ioniq 5 належить до сегменту компактних кросоверів. Його довжина становить 4635 мм, ширина – 1890 мм, а висота дорівнює 1605 мм. Водночас колісна база досягає 3000 мм. Виробник стверджує, що внутрішній простір такий великий і комфортний, що дає змогу автомобілю посісти місце в сегменті вище. Компонування салону виконане в характерному для електрокарів стилі. Тут реалізована рівна підлога і встановлено консоль, яка може посуватися на 140 мм, що дає змогу водієві і передньому пасажиру здійснювати посадку і висадку через будь-які двері.

Сидіння виконані з інноваційних матеріалів, завдяки яким вдалося зменшити їхню товщину майже на 30%. Звичайно, місце, що звільнилося, пішло на забезпечення комфорту задніх пасажирів. Усі крісла можуть посуватися поздовжньо, а передні ще й відкидаються “під оптимальним кутом, створюючи відчуття невагомості для пасажира і водія”. В оздобленні використано матеріали з переробленого пластику, зокрема з ПЕТ-пляшок, пряжа на рослинній основі, еко-шкіра і біо-фарба з рослинними екстрактами.

В оснащення увійшла 12-дюймова цифрова приладова панель і мультимедійна система з аналогічним екраном. Обидва дисплеї об’єднані в цілісний блок для зручності використання. Крім того, кросовер отримав систему Head-Up Display з ефектом доповненої реальності та функцію Highway Driving Assist 2. Також авто наділили широким спектром систем допомоги водієві, зокрема запобіганням лобовому зіткненню, моніторингом сліпих зон, інтелектуальним обмежувачем швидкості та багато чим іншим. Ще однією цікавою деталлю є величезний скляний дах, куди вмонтовано спеціальні елементи, що сприяють накопиченню енергії. Надалі вона витрачається на підзарядку батареї, тим самим збільшуючи дальність ходу.

Читайте також:
Пікап Hyundai Santa Cruz виїхав на тести (фото)

На вибір покупцям будуть запропоновані три версії. Базовий варіант отримає одномоторну силову установку, встановлену на задній осі, потужністю 168 к.с. і 350 Нм крутильного моменту. Першу “сотню” така машина набирає за 8,5 с. Запас ходу забезпечує батарея ємністю 58 кВтг. Модифікація AWD з повним приводом видає 232 к.с. і 605 Нм. У цій конфігурації час розгону знижується до 6,1 с. Цей електрокрос комплектується акумулятором на 72,6 кВтг. Топовий варіант Ioniq 5 із двомоторною установкою видає 306 к.с. і 605 Нм, які дають змогу набирати 100 км/год за 5,2 с. Максимальний запас ходу становить 480 км. Поповнити батарею до 80% на станціях швидкої зарядки можна за 18 хвилин. Щоб проїхати 100 км, достатньо бути підключеним до станції лише 5 хвилин. Максимальна швидкість у всіх модифікацій становить 185 км/год.