X

Електричний кросовер BYD Denza N7 коштуватиме від 41 600 доларів

Новинка оказалось на 20 тысяч дешевле, чем ожидалось

Китайський бренд Denza, заснований BYD та Mercedes-Benz, представив свою другу модель — електричний кросовер N7. Вартість новинки складе від 41 600 до 52 400 доларів залежно від версії. Їх у кросовера шість.

За інформацією CarNewsChina, на 26 червня компанія зібрала понад 20 тисяч попередніх замовлень на Denza N7. У липні клієнтам обіцяють доставити близько 3000 кросоверів. Перші поставки розпочнуться у другій половині місяця. Ще 6000 одиниць відвантажать у серпні.

Дизайн Denza N7 розроблений відповідно до стилістики π-MOTION, для якої характерні округлі форми та «нескінченні можливості». Зокрема клієнти зможуть обирати з двох варіантів передньої панелі. Новинка позиціонується як середньорозмірний кросовер. Габаритна довжина автомобіля — 4860 мм, ширина — 1935 мм, висота — 1602 мм.

Топова версія кросовер оснащена 33 датчиками, включаючи лідари, радари міліметрового діапазону, дві 8-мегапіксельні камери та чіп NVIDIA Orin. У салоні — аудіосистема Devialet та шість екранів. Два з них діагоналлю 10,25 дюймів: панель приладів та розважальний екран переднього пасажира. Центральний екран роздільною здатністю 2К і діагоналлю 17,3 дюйми надалі буде сумісний з ОС Harmony від Huawei. Три інші — це проєкційний дисплей із доповненою реальністю та два екрани поруч із двома виходами кондиціонера для відображення температури. Також обіцяна оббивка сидінь шкірою Nappa та передній багажник, у якому поміститься 20,0-дюймовий чемодан.

Denza N7 побудований на основі оновленої версії електричної платформи BYD 3.0. Вона підтримує систему акумуляторів CTB (Cell-to-Body) та інтелектуальну систему адаптації крутного моменту iTAC (Intelligence Torque Adaptation Control System).

Кросовер доступний в одно- та повнопривідній версіях. Монопривідний Denza N7 оснащений синхронним електродвигуном із постійними магнітами TZ200XYC максимальною потужністю 313 к.с.

Повнопривідна версія укомплектована двома моторами: передній асинхронний потужністю 218 к.с., задній синхронний на 313 к.с. Час прискорення від 0 до 100 км/год — 3,9 секунди.

Обидві версії оснащені акумуляторним блоком Blade ємністю 91,392 кВт•год. Запас ходу одномоторної версії — 702 км, двомоторної — 630 км у китайській вимірювальному циклі CLTC. Максимальна ємність зарядки — 230 кВт. За даними BYD, 15 хвилин підключення достатньо для 300 км шляху, 4 хвилин — для 100 км. 

Читайте також:
Новий клієнт кожні 4 секунди: електрокросовер Denza N7 зібрав 5400 замовлень за 6 годин