Виробник спорткарів Donkervoort із Голландії представив екстремальну версію родстера D8 GTO, з якою компанія має намір побити швидкісний рекорд знаменитої траси Нюрбургрінг
На початку року компанія Donkervoort поділилася своїми планами на майбутнє, пообіцявши показати світу кілька версій своїх суперкарів – D8 GTO-S, D8 GTO-RS і D8 GTO-R. Настав час виконати обіцянки, і голландці зовсім не мають наміру відмовлятися від своїх слів. Отож, знайомтеся – Donkervoort D8 GTO-RS. Легендарний RS повернувся. У 2004-му і 2006-му роках ця модель вже демонструвала рекордні здібності на Нюрбургринзі – 7:18,1 і 7:14,89 відповідно. Час повернути моделі колишню славу!
Нове покоління D8 GTO створено практично з чистого аркуша з точки зору і дизайну, і технічної «начинки». Родстер має значно агресивніший вигляд, додав у розмірах, але при цьому став легшим і швидшим. Під капотом розташували 2,5-літровий п’ятициліндровий двигун Audi 2.5 L R5 TFSI, у доопрацюванні якого брали участь фахівці компанії Bosch. Крім приведення двигуна у відповідність до норм Євро 6, інженери Bosch також налаштовували системи допомоги під час старту (launch control) і дводискове зчеплення.
Технічні дані новинки поки що не повідомляють. Нагадаємо, що нинішній родстер D8 GTO з аналогічним 2,5-літровим мотором залежно від версії розвиває потужність від 345 до 381 к.с., а на розгін до першої «сотні» витрачає 3,3-2,8 секунди. Завдяки новій підвісці GTO-RS отримав ширшу колію, що забезпечило краще зчеплення передніх коліс із дорогою і стабілізацію в поворотах. Гальмівну систему було створено заново.
D8 GTO-RS отримав модернізований дизайн інтер’єру, «фішкою» якого стали яскраве шкіряне оздоблення і велика кількість карбонових декоративних панелей.
Незважаючи на трекову спрямованість, автомобіль відповідає всім необхідним європейським вимогам для повсякденної експлуатації. У продажу Donkervoort D8 GTO-RS з’явиться влітку цього року. Із 40 лімітованих екземплярів новинки 21 машину вже продали, і це незважаючи на ціну в 151 173 євро без урахування податків.