Довгоочікувана Skoda Fabia 2022 представлена офіційно
Зміна поколінь принесла хетчбеку Skoda Fabia низку перетворень. Модель четвертої генерації технічно стала близькою до європейської версії Volkswagen Polo, Audi A1 та інших компактів німецького концерну.
Ця схожість пояснюється зміною платформи. Нова Шкода Фабія 2022 побудована на архітектурі MQB-A0. У довжину хетчбек додав 111 мм і тепер досягає 4107 мм. Приріст у ширину становить 28 мм (до 1780 мм). Колісна база більша на 94 мм (2564 мм). Багажник Skoda Fabia вміщує 380 л — на 50 літрів більше, ніж раніше. Як стверджують у компанії, модель четвертого покоління може похвалитися найпросторішим салоном серед субкомпактних моделей.
Екстер’єр моделі перероблений відповідно до нової фірмової стилістики марки, використовуваної під час створення Scala, Kodiaq, Enyaq iV. Серед “рекордів” моделі четвертого покоління — коефіцієнт лобового опору Cx лише 0,28 проти колишніх 0,32. Результатом цього стало зниження витрати палива на 0,2 л/100 км при постійній швидкості 120 км/год. А це в свою чергу позначилося на викидах СО2 – на 5 г/км менше.
У салоні Skoda Fabia 2022 — фактурна передня панель з великими круглими дефлекторами вентиляції по краях, з’єднаними декоративною смугою. Над передньою панеллю височіє планшет мультимедійної системи з керуванням жестами та голосом. Також є інтернет-радіо, Wi-Fi та інформація про дорожню обстановку в реальному часі. У стандартну комплектацію вперше внесені двозонний клімат-контроль і амбієнтне підсвічування інтер’єру. У базових версіях хетчбек укомплектований аналоговими приладами і монітором діагоналлю 6,2 або 8,2 дюйма. У топових — 10,25-дюймова цифрова приладова панель і 9,0-дюймовий дисплей мультимедіа.
У моторній гамі три бензинових агрегати: 1,0-літровий потужністю 64 к.с., його турбована модифікація на 108 к. с. і 1,5-літровий турбований віддачею 148 к. с. Молодший мотор працює в парі з п’ятиступеневою механічною коробкою передач. У пару турбованим двигунам дісталася семиступенева роботизована коробка передач DSG.