X

Для вантажівок розробили електричну коробку відбору потужності

Новинка від компанії ZF – коробка відбору потужності eWorX допоможе виробникам комерційних автомобілів перейти до нульових шкідливих викидів. Коли справа доходить до електрифікації комерційних автомобілів, упор робиться не тільки на силовий агрегат. У цьому сегменті близько 50% транспортних засобів додатково обладнані коробкою відбору потужності для використання з різним спецобладнанням і кузовними надбудовами в комунальному господарстві, на будмайданчиках, складах тощо.

Однак такі коробки (скор. КОМ або англійською PTO) вже не підходять для електричних трансмісій, за якими майбутнє комерційного транспорту. Тому на ZF вирішили створити PTO спеціально для електронавантажувачів.

Ядром нової системи є блок ZF eCubE, який забезпечує зв’язок між акумулятором автомобіля і коробкою відбору потужності ZF ePTO. Блок ECubE містить відповідну силову електроніку, блок керування і пакети програмного забезпечення, адаптовані для конкретного застосування.

Підключення до CAN-шини автомобіля дає змогу інтегрувати електричну коробку відбору потужності eWorX з акумуляторною батареєю і системами керування енергоспоживанням автомобіля. Також можливі нові функції безпеки і допомоги, а також можливість керувати спецобладнанням за допомогою смартфона або планшета за межами кабіни.

Компанія ZF вже побудувала експериментальний електрифікований самоскид із дистанційним керуванням, який також може працювати незалежно від тягача. Наразі прототип проходить етап інтенсивних випробувань у реальних умовах на заводі ZF в Швайнфурті. Перші клієнти вже заявили про свій інтерес до електричної коробки відбору потужності eWorX.

Читайте також:
На заводе Mercedes-Benz начался выпуск электрических грузовиков eActros