Tata Motors решила использовать имя старой модели для недавно поставленного на конвейер кроссовера, за который попросят около $20 000
Ім’я Safari в лінійці Tata далеко не нове — автомобіль існував до 2012 року. Відома раніше модель Tata Safari стала на конвеєр в 1998 році, а після рестайлінгу в 2012 змінила не тільки зовнішність, а й ім’я. Після цього рамний позашляховик Тата перетворився на всюдихід, але його в підсумку зняли з виробництва.
На раніше відомій і доволі успішній моделі виробник вирішив не ставити хрест, а піти далі і використовувати знайоме ім’я знову. Його віддали семимісному варіанту Tata Harrier.
Сам виробник намагається тримати інтригу і не показує зовнішність нового кросовера Safari. Щоправда, кілька тизерів все ж було. Єдине, чого не врахували в Tata Motors – цей кросовер ми вже бачили. Компанія демонструвала провісника моделі в 2019 році на автосалоні в Женеві. Роком пізніше в рамках виставки Auto Expo було показано його передсерійний варіант.
Зовні новинка відрізняється від п’ятимісного Harrier. У семимісного кросовера інша двері багажника і бампер, а також більшого розміру віконця в задніх стійках і інший декор. Автомобіль побудований на спрощеній платформі Land Rover Discovery Sport.
Салон, найімовірніше, залишився колишнім, не рахуючи третього ряду крісел. Цілком можливо, що список обладнання нового Safari так само розширили. Зі спільного у двох моделей — клімат-контроль, електрорегулювання водійського крісла, панорамний люк і позашляхова система Terrain Response.
Інформації про мотор поки що немає. Імовірно, він у обох моделей виявиться однаковим. У рух Harrier і Новий Safari приводитиме 170-сильний Kryotec 2.0, пов’язаний з шестиступеневою механічною або автоматичною коробкою передач. Привід — виключно передній. У майбутньому виробник не виключає появу повнопривідної модифікації.
Офіційно прем’єра Tata Safari ще не відбулася. Новинку представлять наприкінці січня. Орієнтовна вартість — від $20 000.