Дешева альтернатива Land Cruiser отримала дивне оновлення
GAC є одним із найцікавіших китайських виробників. Ця компанія з інтересом спостерігає за світовим автопромом, а партнерство із західними брендами просто не дає можливості дизайнерам GAC когось копіювати – несерйозно.
У гонитві за рівнем визнаних компаній китайський виробник створив цікаву модель-кросовер GAC GS7. Великий SUV у найкращих традиціях крутих позашляховиків вийшов брутальним, але водночас виявився сучасною машиною. Тепер автомобіль отримав рестайлінг, змінив ім’я на GAC GS8 S і… став гіршим.
Почнемо з приємного. Китайський кросовер, який напевно задумували як своєрідну альтернативу дорогому Toyota Land Cruiser 200, тепер виглядає ще суворіше. Фальшрадіаторна решітка стала більшою, горизонтальні поперечини змінилися вертикальними “іклами” , а бампер отримав суворішу пластику.
Тепер погані новини. Китайські покупці не дуже шанують повний привід, тому GS8 S після оновлення буде виключно передньопривідним… Ще й кліренс зменшили до 162 мм з колишніх респектабельних 190 мм.
Заділ на спорт і міський стиль життя очевидний, але навіщо тепер цієї моделі така “бойова” харизматична зовнішність? Крім дизайну кузова модель отримала повністю новий салон: нові прилади, передня панель і рульове колесо виглядають акуратно і сучасно. Тільки який в цьому тепер сенс?
Хоча б двигун не розчарував — потужність 2-літрового мотора збільшили з 201 к.с. (320 Нм) до 252 к. с. (390 Нм). Що ж, залишається сподіватися, що ринок готовий до передньопривідного позашляховика з маленьким кліренсом. Ціна — від 22,5 тис. доларів.