X

Дебютував новий Renault Megane Sedan

Сегодня, 12 июля появилась первая информация о Renault Megane Sedan. Это третья модификация в семействе модели.

У гаммі моделей Renault седан С-сегмента з 2009 до 2016 роки носив окреме ім’я – Fluence. Але з сьогоднішнього дня ситуація повертається на круги своя. Як і у першого і другого покоління моделі Megane, модифікація з трьохоб’ємним кузовом знову повернулася до лав сімейства Megane.

Нове покоління моделі Megane, вже четверте за рахунком, з’явилося в 2015 році. Першою представили версію з кузовом хетчбек. Слідом у березні 2016 року на ринку з’явилася модифікація з кузовом універсал. І ось зустрічаємо машину з трьохоб’ємним кузовом – седан.

Новинка складена на універсальній платформі CMF C/D (Common Module Family). Ця архітектура призначена для моделей C і D сегментів і вже використана у дев’яти моделей альянсу Renault-Nissan. Серед них як хетчбеки Renault Megane IV і Nissan Pulsar, так і більший седан Renault Talisman.

До речі, з останнім у нового седана Megane спільна не лише платформа, а й стилістка. Так що, можна сказати, що під час вибору седана питання виключно в розмірі. Так само на цій платформі складені і мінівени Scenic та Espace і навіть кросовери Nissan Qashqai, X-Trail та Renault Kadjar.

Renault Megane Sedan

Новий Renault Megane Sedan 2017 модельного року буде так само орієнтований на сімейного покупця. Не в останню чергу про це свідчить багажник із внутрішнім об’ємом 508 літрів. Порівняно з Renault Fluence це трохи менше, адже у нинішнього седана багажник 530 л.

Для Renault Megane Sedan буде доступний весь спектр сучасних технологічних рішень, вже знайомих за хетчбеком і універсалом цієї моделі. Тут і 7-дюймовий дисплей комбінації приладів, і 8,7-дюймовий планшет управління інфорозважальною системою та бортовими системами, і кольоровий проекційний дисплей тощо.

Для нового Renault Megane Sedan пропонується гамма з двох бензинових і трьох турбодизельних двигунів. Бензиновий атмосферний агрегат 1,6 л серії SCe 115 (115 к.с.) пропонується в базі з 5-ступінчастою механічною коробкою, а як опція з варіатором CVT. Для більш потужної бензинової версії 1,4 л TCe 130 (130 к.с.) пропонуються 6-ступінчаста механічна КПП і 7-ступінчастий робот з двома зчепленнями EDC.

Дизелі 1,5 л dCi 90 і 1,6 л dCi 130 (як можна здогадатися 90 і 130 к.с. відповідно) оснащують тільки 6-ступінчастою механічною коробкою. А от середній за потужністю турбодизель 1,5 л dCi 110 можна обрати з 6-ступінчастою механічною або роботизованою коробкою.