X

Дебютувала електрична вантажівка Fuso eCanter наступного покоління

В Японії 7 вересня пройшла світова прем’єра легкої розвізної електровантажівки Fuso eCanter другого покоління. Європейський дебют автомобіля відбудеться на виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері.

Почнемо з того, що Fuso eCanter отримав нову, більш компактну силову установку – eAxle, з інтегрованим в задній міст електромотором. Також з’явилася модульна концепція батарейного живлення. На машину можна встановити від одного до трьох блоків акумуляторів. Один блок має ємність 41,3 кВт.год і забезпечує запас ходу в 70 км. Таким чином, з двома блоками машина зможе проїхати до 140 км, а з трьома покрити відстань у 200 км.

На додаток до існуючого варіанту повною масою 7,5 т запропонують й нові, розраховані на повну масу від 4,25 до 8,55 т. Великий асортимент і колісних баз – від 2500 до 4750 мм. До стандартної кабіни, шириною 1700 мм тепер додалася й більш простора – завширшки 2130 мм.

Fuso eCanter отримав цілий ряд електронних систем активної безпеки. Це Active Sideguard Assist, яка сканує сліпі зони й автоматично активує гальма при загрозі наїзду на пішоходів або велосипедистів. Вона вперше встановлюється на легкі розвізні вантажівки Fuso.

Також машина укомплектована й системою автоматичного гальмування п’ятого покоління Active Brake Assist 5 (ABA 5), яка вже відома по вантажівкам та автобусам Mercedes-Benz. Не дати заснути водієві за кермом допоможе система Active Attention Assist, що подає звукові сигнали в разі зниження концентрації уваги.

Також з’явилися Intelligent Headlight Control – система, що автоматично перемикає ближнє та далеке світло, та система розпізнання дорожніх знаків й передачі відповідної інформації на приладову панель – Traffic Sign Recognition. У міському трафіку водій також оцінить електричне стояночне гальмо та камеру заднього виду.


Next Generation eCanter LED headlight

На японському ринку продажі Fuso eCanter стартують вже навесні 2023 року. Нагадаємо, що Fuso eCanter першого покоління дебютував у 2017 року, після чого стартувало дрібносерійне виробництво. За весь час виготовлено близько 450 автомобілів для Японії, Європи, Північної Америки, Австралії та Нової Зеландії. Сумарно машини наїздили понад 6 млн км.