Citroen презентував ексклюзивний кабріолет на батарейках
У березні минулого року на престижному автошоу в Женеві відбувся дебют стильного концепту Citroen E-Mehari Styled by Courreges, в якому компанії – Citroen і Courreges об’єднали свої зусилля, досвід та історію.
Нинішньої осені на Франкфуртському автосалоні буде представлено серійну версію оригінального кабріолета на електротязі. Новинка буде складена тиражем лише 61 екземпляр – на честь року заснування модного будинку Courreges.
Автомобіль відрізняється від своїх побратимів E-Mehari 15-дюймовими легкосплавними дисками Give Me Five з оригінальним малюнком і чорним жорстким верхом. Крім того, кузов покритий чорним вінілом, а задні скла тоновані. Окрасою екстер’єру є логотипи Courreges, розташовані на центральних стійках і кришці багажника.
Для контрасту з екстер’єром салон «модної» новинки виконаний у насиченому білому кольорі. На центральній консолі з’явилися чорні глянсові вставки в колір кузова.
Модний і зручний електромобіль E-Mehari Styled by Courreges є ідеальним транспортом як для сучасного міста, так і для відпочинку на природі. Без проблем подорожувати по пересіченій місцевості допоможуть захисний обвіс, збільшений на 20 мм кліренс і всесезонні шини Cross Climate.
Версія E-Mehari Styled by Courreges відрізняється найкращою реакцією на натискання педалі акселератора, оскільки максимальний крутильний момент 68-сильного (50 кВт) електродвигуна був збільшений майже на 20%. Електродвигун живиться від літій-метал-полімер (LMP) акумуляторної батареї, розробленої французькими експертами Bollore Group.
Цей акумулятор пройшов безліч кліматичних і дорожніх тестів, еквівалентних пробігу в 150 млн км. Максимальна швидкість E-Mehari Styled by Courreges досягає 110 км/год, а дальність пробігу досягає 195 км (NEDC). Час повного заряду акумулятора становить 8-13 год залежно від сили струму (10-16А).
Автомобіль отримав нові, регульовані за висотою, сидіння для водія і переднього пасажира. Ще одним важливим доповненням стала система Easy Entry, що суттєво полегшує доступ до задньої частини салону автомобіля. Крім 200-літрового багажника в машині передбачено відсіки для речей на центральній консолі, в дверцятах, а також 78-літровий відсік.
Ще одне оригінальне рішення – система доступу в салон за допомогою RFID-кільця – спеціального магнітного датчика, що працює за принципом магнітної картки. Для захисту пішоходів на швидкості до 30 км/год система попереджає оточуючих звуковим сигналом. А нудьгувати в дорозі не дасть аудіосистема Parrot Bluetooth з пультом дистанційного керування, USB-роз’ємом і парою переносних динаміків.
Безсумнівно, оригінальна новинка від Citroen стане прекрасним вибором для фанів французької марки, шанувальників екологічно чистого транспорту і тих покупців, які завжди хочуть бути в тренді.