X

Chevrolet представив електричний кросовер із запасом ходу 515 км і цінником $ 45 000

Концерн General Motors презентував електричну версію середньорозмірного кросовера Chevrolet Blazer. Новинка з приставкою EV в назві лише віддалено нагадує паливного побратима. Їй властива така ж спортивність у зовнішності, а ось пропорції і форми зовсім інші.

У електрокара плавна поясна лінія, витягнуте лобове скло, довгий капот і рівний дах. Новинка буде доступна у версіях 1LT, 2LT, RS і SS. Всі вони отримають свій унікальний вигляд. Спільного у цих варіантів: вузькі світлодіодні фари, стильна заглушка на місці решітки радіатора, великі колеса, оригінальні за формою задні ліхтарі та пластиковий обвіс.

Версія LT мають монохромний екстер’єр і стандартні 19-дюймові колеса, в той час як RS отримала чорну решітку радіатора, темне глянсове облицювання, аеродинамічні бічні спідниці, 21-дюймові колеса, свытлову емблему у вигляді метелика і центральну світлодіодну смугу. У топового Blazer EV SS двоколірний екстер’єр із чорним дахом і передніми стійками, оригінальна заглушка на місці решітки радіатора, видатний передній сплітер і масивні 22-дюймові колеса з гальмами Brembo.

Окремої уваги гідна кришка зарядного порту. Інженери зробили її максимально зручною, оскільки власникам доведеться відкривати її частіше, ніж в паливному авто. Кришка порту розміщена перед дверима водія і відкривається автоматично легким дотиком руки.

Салон моделі має такий самий стильний вигляд, як і екстер’єр. В оснащення кабіни увійшла 11-дюймова цифрова приладова панель, мультимедійна система з 17,7-дюймовим екраном і навігаційною системою, яка ідентифікує зарядні станції на маршруті. Версії RS і SS отримали кермове колесо з пласким дном і передні сидіння з підігрівом і вентиляцією. У топовому варіанті електрокросовера оздоблення виконане з мікрофібри Adrenaline Red.

Пасажири другого ряду знайдуть зарядні порти USB-C і вентиляційні отвори, а ось задній клімат-контроль не є частиною пакета і надається в ролі опції за додаткову плату. Blazer EV буде пропонуватися з напівавтономною системою водіння Super Cruise. До пакета систем допомоги водієві також входять автоматичне екстрене гальмування, попередження про зіткнення і допомога в утриманні смуги руху.

Базується новинка на модульній платформі Ultium, яка лежить в основі останніх електромобілів GM. Тому електрокар буде пропонуватися з переднім, заднім і повним приводом. Blazer EV 1LT початкового рівня буде поставлятися виключно з переднім приводом і пропонувати запас ходу до 400 км. Версія 2LT також стандартно поставляється з переднім приводом, але повний привод буде опціональним. Запас ходу моделі в цьому варіанті збільшений до 472 км.

Blazer EV RS у стандартній комплектації поставляється як з переднім, так і з заднім приводом. Повний привод буде доступний опційно. Запас ходу — до 515 км. Топовий SS поставляється з повним приводом. На одному заряді він зможе проїхати 467 км. Цей варіант буде оснащений двомоторні силовою установкою, яка видає 557 к.с. потужності, що дає змогу розганятися з місця до “сотні” за 4 секунди.

Читайте також:
Chevrolet Camaro теперь можно купить за 170 долларов, но поездить на нем не получится

Chevrolet вже почав приймати замовлення на новий електрокросовер. Ціни починаються від 44 995 доларів за комплектацію LT 1, яка надійде в продаж у першому кварталі 2024 року. Blazer EV 2LT і RS з’являться влітку 2023 року і обійдуться щонайменше в 47 595 і 51 995 доларів відповідно. Топова версія SS вийде на ринок наприкінці 2023 року і коштуватиме 65 995 доларів.