Chery випустила позашляховик з туристичним наметом на даху
Chery Automobile продовжує розширювати свою лінійку позашляховиків. Зі вчорашнього дня в ній з’явився легкий середньорозмірний позашляховик Traveler від суббренду Jetour.
Особливістю новинки називають участь у її створенні екс-дизайнера Porsche Хакана Сараджоглу. Хоча зовні нічим особливим Jetour Traveler не вирізняється. Традиційний позашляховик з культовими квадратними формами, буксирувальними гаками спереду та запасним колесом ззаду. У кузовній паліті сім кольорів, включаючи чорний, сірий, помаранчевий, коричневий та сріблястий.
Салон оздоблений штучною замшею чорного, червоного, зеленого, оранжевого або коричневого кольору. У стандартній комплектації 15,6-дюймовий центральний екран із вбудованим чіпом Qualcomm Snapdragon 8155, 10,25-дюймова РК-панель приладів та 64-дюймовий панорамний люк. Також заявлені функції розпізнавання голосу та обличчя, підтримка 4G, оновлень програмного забезпечення «по повітрю» та дистанційного керування. У списку опцій — двомісний туристичний намет, який можна встановити прямо на даху.
Побудований на власній платформі бренду Jetour, він досягає 4785 мм у довжину, 2006 мм у ширину та 1880 мм у висоту. Відстань між осями — 2800 мм. Мінімальний дорожній просвіт — 220 мм. Глибина броду, що долається — 700 мм.
У моторній лінійці двигуни Geely 1.5 T та 2,0 Т. Віддача молодшого агрогата — 184 к.с. та 290 Нм крутного моменту. Працює він у парі із семиступінчастою коробкою передач із подвійним зчепленням. Витрата палива — 8,35 л/100 км.
Мотор 2,0 Т видає 254 к.с. та 390 Нм. Коробка — той самий 7DCT або восьмидіапазонний «автомат» залежно від модифікації. Витрата палива — 8,83 л/100 км. Привід у всіх випадках повний.
У їздової електроніки шість режимів, включаючи спортивний, стандартний, економічний, трава, бруд та каміння. Також Chery обіцяє особливий інтелектуальний режим керування Х, в якому електроніка сама обирає кращий їздовий режим, виходячи з дорожніх умов.
За безпеку відповідає вдосконалена система допомоги при керуванні рівня 2,5, яка підтримує понад 10 функцій. У тому числі автоматичне екстрене гальмування, адаптивний круїз-контроль та автопаркування.
У Китаї Jetour Traveler доступний у шести модифікаціях. Вартість позашляховика — від 22 до 25 тисяч доларів.